Esteu aquí

Noves plantacions d'arbres abans de l'arribada de la primavera

Gràcies a convenis entre l'Ajuntament, la Fundación Más Árboles, el RCD Espanyol i Vueling.

dimarts, 2 març, 2010 - 11:56

Des de la setmana passada i fins a mitjan març s'estan fent plantacions d'arbres en diversos espais municipals del Prat, sobre tot a les zones del parc del riu i del camí de la platja.

Aquestes plantacions es fan gràcies a convenis signats entre l'Ajuntament del Prat, la Fundación Más Árboles, el RCD Espanyol i la companyia aèria Clickair (actual Vueling). També hi col·laboren l'empresa pública Forestal Catalana, de la Generalitat, i el Departament de Treball a través d'un pla d'ocupació que ha ofert formació i feina a cinc persones que estan fent les tasques de plantació.

Les plantacions consisteixen a plantar 434 arbres de 10 espècies diferents en 9 punts del terme municipal del Prat.

Aquesta és una més de les plantacions que s'han fet al Prat a través d'aquests convenis entre l'Ajuntament, la Fundación i empreses i entitats del territori.

Compartir

Noticies relacionades

dimecres, 21 maig, 2025 - 14:45

El Prat guanyarà un nou accés per carretera a través de la Ronda de Ponent

La rotonda d’accés a la C-32, A-2 i Rondes es tallarà el dissabte, 24 de maig...

dilluns, 19 maig, 2025 - 13:30

El V Fòrum Ambiental Escolar reflexiona sobre la reducció de residus

Alumnat dels centres educatius adherits a la xarxa “Al Prat, escoles més...
sortidor_llac

dijous, 15 maig, 2025 - 14:15

Entra en funcionament el sortidor del llac del Parc de la Solidaritat

Des de 2023, no estava actiu amb motiu de la sequera