Esteu aquí

Nova proposta de cursos i tallers per als mesos d’hivern

Les inscripcions començaran el 8 de gener a les 16.30 h i es podran fer fins al 17

dimecres, 20 desembre, 2017 - 13:30

Els equipaments culturals i algunes entitats de la ciutat ja tenen preparada l'oferta de cursos i tallers per al proper trimestre d’hivern. Sónn munt de propostes relacionades amb les arts, la cultura, les tecnologies i el coneixement, per continuar aprenent, desenvolupar les vostres  habilitats creatives i passar-ho bé, tot compartint les teves aficions amb d'altres persones.

Les inscripcions començaran el 8 de gener , a les 16.30 hores, i duraran fins al 17 de gener. Es podran fer directament als equipaments culturals o bé a través del web online.elprat.cat

Recordeu que si feu la inscripció presencial en qualsevol equipament municipal, us podreu inscriure a qualsevol curs d'aquesta oferta organitzat per l'Ajuntament.

A partir d'avui mateix ja podeu consultar aquesta oferta al web de l'Ajuntament, als webs dels equipaments i entitats culturals, o en aquest desplegable.

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 24 octubre, 2025 - 20:45

Més de vint representants de projectes teatrals participen a la trobada “Entre Bambolines”

La Clara Cols va ser l'encarregada d'acompanyar i guiar a les diferents...

divendres, 24 octubre, 2025 - 09:45

El Consell de l’FP subratlla la posada en marxa de la Comissió de Planificació de l’Oferta

El Plenari del Consell de l’FP el considera un espai de treball clau per...

dilluns, 20 octubre, 2025 - 09:30

En marxa una nova campanya de vacunació conjunta contra la grip i la Covid-19

Una està destinada a persones amb 60 anys o més i una altra per a infants