Esteu aquí

Nova edició de les jornades d'orientació acadèmica i professional

Se celebraran el 18 de febrer, adreçades a l'alumnat de 2n de batxillerat del Prat

dimecres, 10 febrer, 2016 - 10:00

El dijous 18 de febrer torna una nova edició de les Jornades d'orientació acadèmica i professional (JOAP), adreçades a l'alumnat de 2n de batxillerat de la nostra ciutat.

Les jornades l es organitzen les regidories de Joventut i d'Educació de l'Ajuntament del Prat i els instituts de batxillerat de la ciutat. Es programen dins el marc de treball de la Xarxa d'Orientació del Prat.

En el decurs de les jornades es donarà informació relativa a estudis superiors, amb la participació de professorat de diferents facultats, escoles i centres d'FP de la ciutat així com de joves pratencs que estan seguint o finalitzat estudis superiors.

Com a novetat, toes les jornades es faran al Cèntric i s'utilitzarà la plaça porxada per a ubicar-hi dos Punts d'Orientació Personalitzada que atendran individualment o en petit grup a joves que tinguin dubtes sobre el seu itinerari formatiu i/o professional a seguir.

 

Compartir

Noticies relacionades

dijous, 1 octubre, 2026 - 11:00

L’Ajuntament obre a la ciutadania l’elaboració del manifest institucional del Dia Internacional per a l’Eliminació de la Violència envers les Dones

La sessió participativa tindrà lloc l’1 d’octubre i està oberta a tota la...

dimecres, 30 setembre, 2026 - 12:15

Nou club de lectura sobre temes de salut

A proposta de les participants a l'Aula de Salut, s'inaugura el Club de...

dimecres, 23 setembre, 2026 - 17:45

La Festa Major tindrà punts liles a l’espai de concerts del pàrquing de l’estació

Els dies 25 i 26 de setembre, un equip de cinc professionals i l’equip de...