Esteu aquí

Nous tallers comunitaris al casal cívic i comunitari Delta

dimarts, 17 octubre, 2023 - 11:45

Durant la segona quinzena d’octubre començaran noves propostes de tallers comunitaris per a dones i de dinamització lectora, oberts a tota la ciutadania i gratuïts.

Demà, dimecres 18 d’octubre, començarà una nova proposta de tallers comunitaris per a dones per treballar les seves històries a través de foto-relats.

De la mà de la tallerista Marina Monclús, es treballaran històries de vida de dones que fan de l’art i la fotografia un camí d’exploració, introspecció i aprenentatge comunitari. Aquest projecte es desenvoluparà els dimecres de 10 a 12 h del matí, des de mitjans d’octubre fins a finals de gener.

Dijous 19 s’iniciarà també una proposta d’espai de cures compartides. Amb el nom de “Dones i autoestima”, aquest taller es desenvoluparà els dijous de 18:00 a 19:30 h, fins el 21 de desembre. Serà a càrrec també de la Marina Monclús.

Per altra banda, al mateix Casal Cívic i Comunitari Delta s’iniciarà el dimarts 24 d’octubre, el projecte “Booklife”, de la mà de la dinamitzadora Laura Garcia. Un espai de foment de la lectura, biblioteràpia i prescripció literària, que es durà a terme els dimarts i dijous, de 18:00 a 19:30 h, fins a finals de gener.

Inscripcions

Les inscripcions per a totes les propostes són obertes i gratuïtes.

Les podeu fer presencialment a l’Oficina Municipal d’Informació de Sant Cosme (OMISC), al carrer Riu Llobregat 93, de dilluns a divendres, de 9:00 a 13.30 h, i dimarts i dimecres, de 16 a 18 h.

O per telèfon a través del 93 379 00 50 ext. 5900 i 5910.

Compartir

Noticies relacionades

dijous, 9 octubre, 2025 - 14:45

El programa Temps per cures incorpora noves dates de canguratge dins la seva oferta estable de serveis

Una és per una activitat de l’Oferta formativa i una altra pel proper 3 de...

dijous, 9 octubre, 2025 - 10:00

Les famílies han protagonitzat aquest estiu de lectures a la Biblioteca Antonio Martin

Més de 300 participants a les activitats organitzades a la Sala Infantil

dimecres, 8 octubre, 2025 - 16:00

Descobreix els límits de la genètica al Cicle Ada Lovelace: Reprogramant la vida

Aquest cicle tindrà lloc del 7 d’octubre al 27 de novembre al Centre Cívic...