Esteu aquí

Només dos grups bombolla escolars confinats al Prat

dilluns, 12 abril, 2021 - 10:45

A partir de la informació que la Generalitat posa a disposició a través de l’eina informàtica Traçacovid sobre els casos covid-19 als centres educatius de Catalunya, la situació a 10 d'abril a la nostra ciutat és la següent: cap centre tancat i només 2 grups bombolla confinats (escoles del Parc i Mare de déu del Carme).

La detecció de casos positius era una possibilitat prevista i esperada des de l’inici del curs. Per tant, s’ha actuat seguint tots els protocols de prevenció i seguretat sanitària establerts pels centres educatius des de fa setmanes.

Seguint aquests protocols establerts, els centres educatius, en contacte amb els serveis de Salut, han comunicat a les famílies la detecció dels positius, i s’han pres les mesures previstes 
 

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 25 abril, 2025 - 12:15

Lliurament de diplomes a l’alumnat de Comerç Internacional i Transport i Logística de l’Institut Les Salines

Aquesta formació ha aplegat enguany més de 250 estudiants

dijous, 24 abril, 2025 - 09:00

L’Escola del Parc protagonitza una nova entrega d’“El món a 150 cm”

L’alumnat de 6è de Primària del centre enregistra el setè programa del...

dimecres, 23 abril, 2025 - 14:15

El Fòrum de Treballs de Recerca reconeix els millors projectes de l’alumnat de 2n de batxillerat

L’esdeveniment arriba a la 21a edició