Esteu aquí

Només 4 grups bombolla escolars confinats al Prat

No hi ha cap centre educatiu tancat a la ciutat

dilluns, 15 març, 2021 - 11:00

A partir de la informació que la Generalitat posa a disposició a través de l’eina informàtica Traçacovid sobre els casos covid-19 als centres educatius de Catalunya, la situació a 13 de març a la nostra ciutat és la següent: cap centre tancat i 4 grups bombolla confinats, el mateix nombre que la setmana passada. Els centres afectats són les escoles Jaume Balmes i Ramon Llull, i els instituts Estany de la Ricarda i Salvador Dalí.

La detecció de casos positius era una possibilitat prevista i esperada des de l’inici del curs. Per tant, s’ha actuat seguint tots els protocols de prevenció i seguretat sanitària establerts pels centres educatius des de fa setmanes.

Seguint aquests protocols establerts, els centres educatius, en contacte amb els serveis de Salut, han comunicat a les famílies la detecció dels positius, i s’han pres les mesures previstes 
 

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 6 febrer, 2026 - 17:00

Acaba la Fira de la FP del Baix Llobregat, que ha acollit més de 16.000 alumnes durant quatre dies a la Granja de la Ricarda

Alumnat i famílies del Prat i de tota la comarca han pogut conèixer una...

dimecres, 4 febrer, 2026 - 09:45

Tallers per a famílies: “Créixer amb criteri en un món digital”

La iniciativa s’emmarca en l’estratègia de ciutat per fomentar el benestar...