Esteu aquí

Nois i noies irlandeses visiten el Prat per l’intercanvi educatiu

Després de passar una setmana a Fingal (Irlanda) ara són els i les joves del Prat els qui reben als seus companys d’experiència educativa

Imatge de la visita d'estudiants del Prat a Fingal.

Imatge de la recent visita d'estudiants del Prat a Fingal.

dilluns, 3 abril, 2017 - 09:00

Avui arriben al Prat estudiants de Fingal (Irlanda) per començar la segona part de l’intercanvi educatiu que va començar el mes de gener passat. 

Activitats previstes

Tal i com van fer els estudiants pratencs durant la seva estada a Fingal, l’alumnat irlandès té per davant una agenda plena d’activitats per conèixer la nostra ciutat i la nostra cultura. L’agenda inclou activitats musicals a l’Escola Municipal de Música, una visita a Barcelona organitzada per l’alumnat pratenc, activitats aquàtiques com windsurf, kayak o paddle surf, la creació d’una Performance alumnat Prush 2017 i el tradicional Aplec de Germanor Prush.

10 anys d’intercanvis 

Amb la d’enguany, ja són deu les edicions on l’alumnat de batxillerat de la nostra ciutat ha participat en els intercanvis educatius amb Fingal, que van començar l'any 2008.

L’objectiu d’aquests intercanvis és la millora de les seves competències comunicatives en llengua anglesa exposant-se en situacions reals i significatives, alhora que els hi aporta una experiència vital que els acompanyarà tota la vida. 

Compartir

Noticies relacionades

dijous, 1 octubre, 2026 - 11:00

L’Ajuntament obre a la ciutadania l’elaboració del manifest institucional del Dia Internacional per a l’Eliminació de la Violència envers les Dones

La sessió participativa tindrà lloc l’1 d’octubre i està oberta a tota la...

dimecres, 30 setembre, 2026 - 12:15

Nou club de lectura sobre temes de salut

A proposta de les participants a l'Aula de Salut, s'inaugura el Club de...

dimecres, 23 setembre, 2026 - 17:45

La Festa Major tindrà punts liles a l’espai de concerts del pàrquing de l’estació

Els dies 25 i 26 de setembre, un equip de cinc professionals i l’equip de...