Esteu aquí

Millores al parc nou

El parc més gran del Prat està sent sotmès a diverses millores. Les obres, que convertiran el camp de futbol de la ronda del Sud en tres pistes poliesportives que s'integraran al parc, tenen un pressupost de 693.548 euros i acabaran el novembre.

dimarts, 1 octubre, 2002 - 02:00

La transformació del que fins ara era camp de futbol permetrà unificar la nova tanca amb la de la resta del parc, tot enretirant-se del carrer i permetent que la vorera de la ronda del Sud recuperi la seva amplada. Altres millores són la construcció d'un edifici que acollirà un magatzem i els vestidors dels empleats del manteniment del parc, prop del camí de Cal Monés. Una altra novetat és un espai de 600 m 2 reservat per als gossos (no serà un pipi-can), ubicat al costat dels nous camps esportius i amb accés des de la ronda del Sud. Per la seva banda, el restaurant tindrà accés des de la carretera de l'Aviació i no per la porta de servei, com fins ara.
També es millorarà la il·luminació del parc i es renovarà el clavegueram per millorar el drenatge. Finalment, es posaran quatre noves barbacoes (tres a prop del camí de Cal Monés i una prop de la carretera de l'Aviació) i les actuals es repararan. Les noves barbacoes aniran acompanyades de noves taules i cadires.

Compartir

Noticies relacionades

dijous, 8 octubre, 2026 - 15:15

Participa en l’elaboració del III Pla Local d’Igualtat de Gènere del Prat

El nou Pla incorporarà una perspectiva interseccional per donar resposta a...

dijous, 8 octubre, 2026 - 13:15

El Prat participa en el cicle de tardor de Ciutats Defensores dels Drets Humans

Nontokozo Charity Sedibe-Sabic, activista i defensora dels drets civils a Sud...

dijous, 8 octubre, 2026 - 12:00

Campanya de prevenció de l'Ictus

Dimecres i dijous, 14 i 15 d’octubre, a la plaça Catalunya del Prat de...