Esteu aquí

Manuel Bertrand tallat una setmana a l'alçada de Sant Joaquim

Els autobusos seran desviats.

dilluns, 4 desembre, 2006 - 09:36

A conseqüència de la realització de la darrera fase d'urbanització del carrer de Sant Joaquim, el pròxim dijous, dia 7 de desembre, es tallarà al trànsit el carrer de Manuel Bertrand a l'alçada de Sant Joaquim. El tall durarà una setmana aproximadament.

Els autobusos de les línies PR1, PR2, PR3, N16 i N17 es desviaran pel carrer d'Enric Borràs, aprofitant les parades que hi ha.

Les línies 165, 65 i nocturn de TMB continuaran per Verge de Montserrat fins a Moreres, on enllaçaran amb Josep Anselm Clavé.

En el següent document podeu consultar un plànol explicatiu.

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 29 maig, 2026 - 20:30

El Consell d’Infants de la ciutat es manifesta contra l’ampliació de l’aeroport i en defensa del Delta del Llobregat

Al final de la manifestació s’ha presentat un mural de l’ampliació de l...

dijous, 21 maig, 2026 - 13:45

L’aportació de sorra a la platja finalitzarà a finals de mes, molt abans que en anys anteriors

A petició de l’Ajuntament del Prat, aquestes feines s’han avançat per poder...

dimecres, 20 maig, 2026 - 12:00

Dos projectes de modernització de les estacions de tractament milloraran encara més la qualitat de l’aigua de la ciutat

L’Ajuntament del Prat i Aigües del Prat renoven completament les membranes d...