Esteu aquí

Llum verda ambiental als accessos ferroviaris i viaris del port

El Ministeri de Medi Ambient n’aprova la declaració d’impacte.

dimarts, 9 octubre, 2007 - 11:44

El projecte dels nous accessos ferroviaris i viaris al del port de Barcelona ha rebut finalment la declaració d’impacte ambiental (DIA) favorable per part del Ministeri de Medi Ambient.

Aquestes obres són fonamentals per donar sortida al creixent volum de mercaderies que registrarà el port amb la seva ampliació.

L’accés viari serà una autovia per a camions que arrencarà al nus del Llobregat (confluència entre el Cinturó Litoral i la Pota Sud de les rondes) i arribarà fins al port pel marge esquerre del Llobregat.

L’accés ferroviari connectarà amb el Ramal del Llobregat i l’estació de Can Tunis, i preveu una gran estació de mercaderies de 50,8 hectàrees i un estacionament ferroviari.

Tot seguit podeu llegir una nota informativa emesa per l’Autoritat Portuària de Barcelona al respecte.


 

Compartir

Noticies relacionades

dijous, 15 gener, 2026 - 11:45

S’inicien les obres de reurbanització del carrer Serra del Cadí

Els treballs, que s’allargaran aproximadament deu mesos, renovaran serveis,...

dijous, 15 gener, 2026 - 11:30

Arrenca la nova campanya anual de plantació d’arbrat urbà a la ciutat

Es plantaran 340 arbres de 43 espècies diferents en 375 punts per reforçar la...
AMBICI

dimarts, 13 gener, 2026 - 16:45

Descobrir el Prat i el Delta en bicicleta elèctrica, més fàcil amb AMBici

L’abonament flexible d’un, dos o tres dies permet als visitants moure’s de...