Esteu aquí

Llum verda ambiental als accessos ferroviaris i viaris del port

El Ministeri de Medi Ambient n’aprova la declaració d’impacte.

dimarts, 9 octubre, 2007 - 11:44

El projecte dels nous accessos ferroviaris i viaris al del port de Barcelona ha rebut finalment la declaració d’impacte ambiental (DIA) favorable per part del Ministeri de Medi Ambient.

Aquestes obres són fonamentals per donar sortida al creixent volum de mercaderies que registrarà el port amb la seva ampliació.

L’accés viari serà una autovia per a camions que arrencarà al nus del Llobregat (confluència entre el Cinturó Litoral i la Pota Sud de les rondes) i arribarà fins al port pel marge esquerre del Llobregat.

L’accés ferroviari connectarà amb el Ramal del Llobregat i l’estació de Can Tunis, i preveu una gran estació de mercaderies de 50,8 hectàrees i un estacionament ferroviari.

Tot seguit podeu llegir una nota informativa emesa per l’Autoritat Portuària de Barcelona al respecte.


 

Compartir

Noticies relacionades

dimecres, 16 setembre, 2026 - 14:00

El voluntariat del corriol camanegre va informar prop de 600 persones i va contribuir a una bona temporada de nidificació dels darrers anys

Un total de 67 persones voluntàries van participar en la campanya de...
Jugateca del Parc del Riu

dimecres, 2 setembre, 2026 - 16:15

La Jugateca Ambiental torna a omplir la tardor d’activitats per gaudir i descobrir l’entorn

Des del 13 de setembre, i fins al mes de desembre, les tres Jugateques...
Visita guiada a la pineda de Can Camins

dimarts, 1 setembre, 2026 - 13:00

Tornen les visites guiades gratuïtes pels espais naturals del Prat de Llobregat

Cada diumenge, el Consorci dels Espais Naturals del Delta del Llobregat...