Esteu aquí

L'IES Trueta ofereix formació en pintura i jardineria a joves en atur

Cal fer la matriculació aquest mes de setembre.

dimecres, 19 setembre, 2007 - 11:00

L'IES Doctor Trueta de la nostra ciutat ofereix dos mòduls de Formació i Aprenentatge Professional (FIAP) en horari de matí i tarda i durada d'un curs escolar.

Els mòduls són de pintura i jardineria, amb 200 hores de pràctiques a empreses i tutorització de la inserció laboral.

Per poder-hi accedir cal haver complert els 16 anys i estar donat o donada d'alta al Servei d'Ocupació de Catalunya (SOC). La matrícula cal fer-la durant aquest mes de setembre.

Les sortides professionals d'aquests mòduls són les empreses de pintura i jardineria, els garden centers, parcs i jardins, ajuntaments o bé la creació d'empreses propies.

Aquests dos mòduls els organitza el Departament d'Educació i el SOC, amb finançament del Fons Social Europeu.

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 19 desembre, 2025 - 14:00

La Taula de Salut Comunitària del Prat fa balanç de l’any i mira cap al 2026

La sessió de tancament ha permès revisar la feina feta, compartir recursos en...

dijous, 18 desembre, 2025 - 12:45

Els Serveis d’Educació Ambiental donen suport als 600 m2 d’horts dels centres educatius

Són 11 espais d’hort, el primer creat fa més de 15 anys i el darrer, al...