Esteu aquí

L’Hospital de Bellvitge posa en marxa un butlletí digital per combatre la desinformació en temes de salut

divendres, 19 juliol, 2024 - 10:15

L’Hospital Universitari de Bellvitge (HUB), l’hospital de referència per a la ciutadania pratenca, ha posat en marxa un nou butlletí electrònic adreçat a pacients, famílies i ciutadania en general.

L'objectiu d’aquesta publicació digital, que es diu “Fes Salut”, és fer front a la desinformació sobre temes de salut, una problemàtica greu que sovint porta a les persones a prendre decisions errònies en termes de salut.

Aquest nou butlletí es publicarà mensualment en català i castellà i vol oferir informació veraç i útil per a pacients i famílies, tot ajudant-los a prendre decisions informades i a seguir els tractaments correctament.

Un dels continguts que inclourà cada mes el butlletí informatiu és el “Desmuntamites”. Un projecte digital, supervisat pels equips mèdics i d’infermeria de l’hospital, que pretén desmuntar creences populars sobre malalties i trastorns com ara l’ictus, l’addicció al joc o l’obesitat.

Ja podeu consultar aquí el primer número del butlletí i també inscriure-us a través d’aquest enllaç.

Aquesta activitat contribueix a l’ODS

Compartir

Noticies relacionades

dimarts, 31 març, 2026 - 19:15

Dansa Metropolitana al Prat: El cos com a territori de llibertat i creació

Danses urbanes, espectacles de sala i activitats participatives han convertit...

dilluns, 30 març, 2026 - 13:15

La plaça de Catalunya acollirà la 8a Festa de la Salut i l’Activitat Física

Amb motiu del Dia Mundial de la Salut i del Dia Mundial de l’Activitat Física, que se celebra cada 6 d’abril, e...

divendres, 27 març, 2026 - 13:30

El Prat se suma al Dia de la Visibilitat Trans amb diferents accions de sensibilització

L’Ajuntament del Prat se suma al Dia Internacional de la Visibilitat Trans, que se celebra el 31 de ma...