Esteu aquí

L’estalvi del 8M es destina a entitats que treballen en la prevenció i l’abordatge de la violència masclista

TEMES: Persones,Dones

El seguiment de la vaga per part de les treballadores i treballadors de l’Ajuntament del Prat va suposar un estalvi de 12.671,04 € en sous.

Imatge de la concentració del 8 de març de 2019

Imatge de la concentració de la vaga feminista del 8 de Març de 2019

dijous, 27 juny, 2019 - 11:30

El seguiment de la vaga convocada en el marc del Dia Internacional de les Dones (8 de Març) per part de les treballadores i treballadors de l’Ajuntament del Prat va suposar un estalvi de 12.671,04 € en sous. Aquest import es destinarà a entitats que lluiten pels drets de les dones.

El passat 8 de març, es va convocar de nou una vaga feminista amb la finalitat de reivindicar una societat lliure d’opressions, d’explotació i de violències.

El seguiment de la vaga va ser del 36% de les treballadores i treballadors de l’Ajuntament del Prat, dels quals el 79% eren dones.  D'entre les persones que van optar per fer la vaga, el 53% la van fer durant tota la jornada sencera i el 47% va fer una aturada parcial de 2 hores. 

Aquest seguiment va suposar un estalvi de 12.671,04 € en sous. L’Ajuntament, amb el suport dels sindicats, va aprovar en Junta de Govern destinar aquest diners a entitats que treballen en la prevenció i l’abordatge de la violència masclista i que tenen un vincle amb el Programa Municipal d’Igualtat.

Les dues entitats seleccionades amb el suport dels sindicats, i que rebran 6.335,5 € cadascuna, són la Fundació SURT i Tamaia.

Compartir

Noticies relacionades

dijous, 3 juliol, 2025 - 10:15

Obertes les inscripcions per a la 23a Mostra d’Entitats

Inscripcions del 16 de juny a l’1 de setembre de 2025

divendres, 27 juny, 2025 - 13:30

Les entitats del Prat s’impliquen amb els objectius del Prat 2030

Més de 35 entitats socials, esportives, culturals, de veïnals i/o educatives...

dijous, 26 juny, 2025 - 10:00

El club de lectura #enjardinades: quatre anys compartint passió per la lectura

Creat el 2021, el club de lectura #enjardinades promou la lectura com a eina...