Esteu aquí

Les obres de l'avinguda arriben la setmana vinent a la vorera sud

A partir del 6 de febrer es començarà a treballar en el tram entre Frederic Soler i Carretera de la Marina

En color vermell, voreres en les quals ja s'hi ha treballat. En blau, voreres en les quals es començarà a treballar a partir del dia 6.

En color vermell, voreres en les quals ja s'hi està treballant. En blau, voreres en les quals es començarà a treballar a partir del dia 6.

divendres, 3 febrer, 2017 - 08:45

Les obres de reforma de l'avinguda de la Verge de Montserrat van començar a treballar a la vorera nord (costat muntanya). A partir del dilluns 6 de febrer també es començarà a treballar a la vorera sud (costat mar), concretament en el tram entre els carrers de Frederic Soler i Carretera de la Marina

Esporga d'arbres

D'altra banda, a partir del 20 de febrer començaran els treballs d'esporga dels arbres, previs a les operacions de poda i trasplantament. Aquests treballs afectaran puntualment al trànsit i al passeig central de l'avinguda.
 


 
 

Compartir

Noticies relacionades

dijous, 14 agost, 2025 - 15:45

Finalitzen les obres del nus del Mas Blau: la nova rotonda impulsa la mobilitat al Prat

El Ministeri de Transports i Mobilitat Sostenible ha acabat les obres de...

dijous, 31 juliol, 2025 - 13:45

Més de 130.000 € d’estalvi a les llars del Prat gràcies als contenidors intel·ligents

L’Ajuntament posarà a disposició de totes les llars que ho vulguin un segon...