Esteu aquí

Les guinguetes de la platja modifiquen els seus horaris pels últims dies de temporada de bany

La qualitat de l’aigua continua sent excel·lent pel bany segons les darreres analítiques.

Guinguetes platja

divendres, 17 setembre, 2021 - 12:15

Fins el pròxim 12 d’octubre, les guinguetes modificaran els seus horaris d’obertura per adaptar-se a la reducció d’afluència de persones que experimenta la platja durant els darrers dies d’estiu. Per una banda, l’Iguana obrirà dissabtes i diumenges, la Maravillas els divendres, dissabtes i diumenges (aquest últim tancarà el 26 de setembre). El Medusa i la Duna sí que continuaran oberts tots els dies de la setmana. A partir del 12 d'octubre, totes hauran tancat fins la temporada vinent. 

Finalment, cal ressaltar que durant tot l’estiu la qualitat de l’aigua ha estat excel·lent. Aquesta qualificació s’ha confirmat també amb les darreres analítiques, que demostren que el nostre litoral ha estat apte en tot moment pel bany i sense presència de substàncies o microorganismes nocius per la salut de les persones. Us recordem que tota la informació sobre la platja la podreu trobar a elprat.cat/laplatja. 

 

Compartir

Noticies relacionades

Prat Espais

dilluns, 5 octubre, 2026 - 14:45

Ajuts al lloguer: s’obre la convocatòria 2026 de subvencions per al pagament del lloguer d’habitatges de la borsa de mediació

També són vigents els ajuts a persones propietàries que incorporin habitatges...

dilluns, 5 octubre, 2026 - 10:00

El QuintoTapa Km0 arriba a la 19a edició amb 33 establiments participants i 60 tapes

La ruta gastronòmica se celebrarà del 8 d’octubre a l’1 de novembre i oferirà...

divendres, 2 octubre, 2026 - 11:45

Oberta la convocatòria d’un nou sorteig de pisos de lloguer assequible al Prat

El termini per presentar sol·licituds per als 80 habitatges promogut per Prat...