Esteu aquí

Les Cases d'en Puig renoven l'oferta d'activitats per a la tardor

Després del descans estiuenc, el Centre d'Informació Ambiental del Prat, Cases d'en Puig, afronta la recta final de l'any amb una programació carregada de noves activitats.

dilluns, 15 setembre, 2008 - 13:58

La solidaritat, la sostenibilitat, la natura i la vida sana tornen a convertir-se, durant els darrers mesos de l'any, en els principals eixos de l'esperit participatiu d'aquest equipament.

Així, a activitats tan consolidades com els esmorzars de medi ambient o el ja tradicional concurs fotogràfic del delta del Llobregat, se'ls afegiran, entre moltes altres, noves idees per omplir el cistell de la compra d'una manera responsable, per cuinar d'una manera més saludable o, fins i tot, els més menuts podran aprendre a moure l'esquelet al ritme marcat pel més genuí estil del Bollywood indi.

A més, durant aquests propers mesos, les Cases d'en Puig oferiran tres exposicions temporals relacionades amb l'aigua, el Tercer Món i la natura del delta i, vinculades a elles, tot un conjunt de xerrades i tallers que ben segur resultaran molt interessants.

Compartir

Noticies relacionades

dimecres, 11 juny, 2025 - 13:00

El Prat de Llobregat, guardonat per cinquè any consecutiu amb el Premi “Pajarita”

El guardó reconeix el compromís sostingut del Prat amb la recollida selectiva...

dijous, 5 juny, 2025 - 12:15

L’Escola transforma: energia per a tothom

Els centres participants en el projecte van compartir ahir la tasca...