Esteu aquí

Les Cases d'en Puig renoven l'oferta d'activitats per a la tardor

Després del descans estiuenc, el Centre d'Informació Ambiental del Prat, Cases d'en Puig, afronta la recta final de l'any amb una programació carregada de noves activitats.

dilluns, 15 setembre, 2008 - 13:58

La solidaritat, la sostenibilitat, la natura i la vida sana tornen a convertir-se, durant els darrers mesos de l'any, en els principals eixos de l'esperit participatiu d'aquest equipament.

Així, a activitats tan consolidades com els esmorzars de medi ambient o el ja tradicional concurs fotogràfic del delta del Llobregat, se'ls afegiran, entre moltes altres, noves idees per omplir el cistell de la compra d'una manera responsable, per cuinar d'una manera més saludable o, fins i tot, els més menuts podran aprendre a moure l'esquelet al ritme marcat pel més genuí estil del Bollywood indi.

A més, durant aquests propers mesos, les Cases d'en Puig oferiran tres exposicions temporals relacionades amb l'aigua, el Tercer Món i la natura del delta i, vinculades a elles, tot un conjunt de xerrades i tallers que ben segur resultaran molt interessants.

Compartir

Noticies relacionades

dijous, 4 juny, 2026 - 12:30

El Prat presenta les actuacions finançades amb fons Next Generation per impulsar un model turístic sostenible al Delta del Llobregat

El municipi ha executat diverses intervencions en natura, mobilitat i...

divendres, 29 maig, 2026 - 20:30

El Consell d’Infants de la ciutat es manifesta contra l’ampliació de l’aeroport i en defensa del Delta del Llobregat

Al final de la manifestació s’ha presentat un mural de l’ampliació de l...

dijous, 21 maig, 2026 - 13:45

L’aportació de sorra a la platja finalitzarà a finals de mes, molt abans que en anys anteriors

A petició de l’Ajuntament del Prat, aquestes feines s’han avançat per poder...