Esteu aquí

Les Cases d'en Puig renoven l'oferta d'activitats per a la tardor

Després del descans estiuenc, el Centre d'Informació Ambiental del Prat, Cases d'en Puig, afronta la recta final de l'any amb una programació carregada de noves activitats.

dilluns, 15 setembre, 2008 - 13:58

La solidaritat, la sostenibilitat, la natura i la vida sana tornen a convertir-se, durant els darrers mesos de l'any, en els principals eixos de l'esperit participatiu d'aquest equipament.

Així, a activitats tan consolidades com els esmorzars de medi ambient o el ja tradicional concurs fotogràfic del delta del Llobregat, se'ls afegiran, entre moltes altres, noves idees per omplir el cistell de la compra d'una manera responsable, per cuinar d'una manera més saludable o, fins i tot, els més menuts podran aprendre a moure l'esquelet al ritme marcat pel més genuí estil del Bollywood indi.

A més, durant aquests propers mesos, les Cases d'en Puig oferiran tres exposicions temporals relacionades amb l'aigua, el Tercer Món i la natura del delta i, vinculades a elles, tot un conjunt de xerrades i tallers que ben segur resultaran molt interessants.

Compartir

Noticies relacionades

dimarts, 3 març, 2026 - 14:00

Arrenca una nova edició de les Festes de la Carxofa amb les XVIIenes Jornades Gastronòmiques

La presentació del cartell, obra del creador pratenc Gabri Guerrero, i dels...

dimecres, 25 febrer, 2026 - 15:15

La tortuga Rotllà, recuperada al CRAM amb el suport de l’Ajuntament del Prat, torna al mar

La ciutadania podrà seguir el periple de l’animal, que porta el nom d’un...

dimarts, 24 febrer, 2026 - 13:30

Eleccions agràries a Catalunya el proper dia 27 de febrer de 2026

El pròxim 27 de febrer del 2026 està previst que se celebrin eleccions...