Esteu aquí

Les assessories joves d'El Lloro, ara també "on line"

Ara es poden resoldre dubtes i consultes per videoconferència

dijous, 31 març, 2011 - 10:30

Tots els dubtes i consultes que els i les joves del Prat plantegin a El Lloro sobre orientació acadèmica, personal, laboral, i sobre salut i sexualitat ara també poden resoldre's per videoconferència i des de qualsevol ordinador i país.

Si bé ja es podien fer consultes a distància via correu electrònic o per telèfon, des d'ara ja es pot, a més, connectar a través de la pantalla a temps real amb els i les diferents professionals que atenen les assessories.

Els i les assessores de Joves.Prat connectaran el programa Skype en el seu horari de visita habitual. A través d'aquest software gratuït, els i les joves poden establir una videoconferència amb l'assessor/a en cadascuna de les matèries.

Per iniciar una videoconferència, només cal disposar de web-cam amb micro, descarregar el programa a l'ordinador i cercar el nom de l'assessoria. Trobareu més informació sobre l'Skype, els horaris, i els enllaços directes per connectar amb cadascuna de les assessores, a la web www.joves.prat.cat, on també hi ha els petits vídeos de cada assessoria, explicats per cadascun dels i les professionals que atenen el servei.

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 27 febrer, 2026 - 10:45

El Prat commemora el Dia Internacional de les Dones amb un ampli programa d’activitats

Amb l’arribada del març, El Prat se suma un any més a la commemoració Dia Internacional de les Dones....

dijous, 26 febrer, 2026 - 13:30

L'AltraVeu 2026: Oberta la convocatòria de participació per al Festival Jove del Prat

El dissabte 16 de maig, l'Skatepark dels Jardins de la Ribera acollirà una...

dijous, 26 febrer, 2026 - 09:00

La IA aplicada a la salut omple l’aforament en la segona sessió de l’Aula de Salut

La segona sessió de l’Aula de Salut d’enguany va abordar un tema d’actualitat i d’impacte creixent ...