Esteu aquí

Les àrees residencials estratègiques, a informació pública

Han estat aprovades inicialment per la Comissió Territorial d'Urbanisme de Barcelona del Departament de Política Territorial i Obres Públiques de la Generalitat de Catalunya.

divendres, 24 octubre, 2008 - 10:41

La Generalitat de Catalunya ha exposat a informació pública, fins el proper 17 de desembre, el Pla director urbanístic de les àrees residencials estratègiques (ARE) del Baix Llobregat, entre les quals hi ha dues del Prat. El Govern català ha aprovat inicialment aquest Pla director.

Les ARE del Prat s'anomenen Eixample Sud i Ronda Sud - Aeroport, i sumades conformaran l'anomenat Eixample Sud del Prat, que tancarà pel sud el creixement urbanístic de la ciutat.

L'Eixample Sud del Prat tindrà una superfície aproximada de 50 hectàrees i acollirà uns 3.000 habitatges, la meitat dels quals seran de protecció.

Tot seguit podeu consultar un plànol aproximat de l'Eixample Sud.

Compartir

Noticies relacionades

dijous, 22 gener, 2026 - 11:15

Suspesa la ZBE al Prat i a la resta de l’àrea metropolitana mentre Rodalies no funcioni

La mesura es pren seguint indicacions de la conselleria de Territori i busca...

dijous, 15 gener, 2026 - 11:45

S’inicien les obres de reurbanització del carrer Serra del Cadí

Els treballs, que s’allargaran aproximadament deu mesos, renovaran serveis,...

dijous, 15 gener, 2026 - 11:30

Arrenca la nova campanya anual de plantació d’arbrat urbà a la ciutat

Es plantaran 340 arbres de 43 espècies diferents en 375 punts per reforçar la...