Esteu aquí

L'elaboració del Pla Local de Cohesió i Inclusió Social comptarà amb participació ciutadana

El Pla vol ser un instrument de les polítiques socials d’àmbit local que vetlli per la igualtat d’oportunitats entre la ciutadania

Conferència ciutadana

dimecres, 15 març, 2017 - 12:00

El nou Pla Local per a la Cohesió i la Inclusió Social, 2017-2020 vol  involucrar, encara més, a la ciutadania i entitats de la ciutat

El proper dissabte 25 de març a les 9:30 h, al Centre Cívic Sant Jordi - Ribera Baixa, amb el nom de Conferència Ciutadana, l’Ajuntament convoca a entitats i ciutadania a participar en la definició de les actuacions del Pla.

La Conferència Ciutadana és un espai de participació per al disseny de les estratègies del Pla Local per a la Cohesió i la Inclusió Social 2017-2020. Un instrument de les polítiques socials d’àmbit local que vetlla per la igualtat d’oportunitats entre la ciutadania.

Durant la Conferència Ciutadana hi haurà quatre grups de treball: Treball i l’accés a l’habitatge; Acció social i salut; Educació, cultura i esports; i Comunitat i convivència.

Per participar-hi cal inscriure’s prèviament a través d’aquest formulari
 

Compartir

Noticies relacionades

dilluns, 9 març, 2026 - 11:00

El Prat celebra la 2a Jornada de Prescripció Social per continuar impulsant la salut comunitària

La jornada servirà per donar a conèixer experiències de prescripció social al...

dijous, 5 març, 2026 - 13:15

Les 16 alcaldesses del Baix Llobregat, entre elles Alba Bou Jordà, presenten el 7è Congrés de les Dones de la comarca

Amb el lema “Ara més que mai”, la trobada vol reafirmar el compromís...

divendres, 27 febrer, 2026 - 10:45

El Prat commemora el Dia Internacional de les Dones amb un ampli programa d’activitats

Amb l’arribada del març, El Prat se suma un any més a la commemoració Dia Internacional de les Dones....