Esteu aquí

L'autobús de la platja passarà cada 15 minuts els festius de juliol

El PR3 dobla la freqüència de pas els diumenges i festius del 19 de juny al 31 de juliol

dimecres, 15 juny, 2011 - 11:25

L'autobús PR3, que connecta la ciutat amb la platja del Prat, tindrà una freqüència de pas de 15 minuts a partir del diumenge 19 de juny i fins el 31 de juliol. Normalment, la freqüència de pas d'aquesta línia és de 30 minuts.

Servei especial per la revetlla
Amb motiu de la revetlla de Sant Joan, la nit del 23 de juny, hi haurà un servei extraordinari d’autobús que ens portarà a la platja del Prat. El recorregut el podeu consultar en el plànol situat a peu de pàgina, i l'horari serà de les 21 h fins al primer PR3 del dia 24 de juny. La freqüència de pas serà de 30 minuts.

Compartir

Noticies relacionades

Espais Naturals

divendres, 5 desembre, 2025 - 15:15

La Generalitat prohibeix els accessos al medi natural en 91 municipis, entre ells el Prat, com a mesura preventiva contra la pesta porcina

La mesura se suma al tancament dels Espais Naturals del Delta

divendres, 5 desembre, 2025 - 13:15

L’Ajuntament renova la vegetació a les mitjanes carrer Coronel Sanfeliu

Aquesta mesura en un eix central de la ciutat millora la biodiversitat,...
El Semàfor

dimarts, 2 desembre, 2025 - 11:45

Tancats provisionalment els accessos de Cal Tet - Ca l'Arana i el Semàfor - Carrabiners per prevenció per la pesta porcina africana

També se suspèn la visita d'aquest diumenge 7 de desembre a la Pineda de Can...