Esteu aquí

L'autobús de la platja passarà cada 15 minuts els festius de juliol

El PR3 dobla la freqüència de pas els diumenges i festius del 19 de juny al 31 de juliol

dimecres, 15 juny, 2011 - 11:25

L'autobús PR3, que connecta la ciutat amb la platja del Prat, tindrà una freqüència de pas de 15 minuts a partir del diumenge 19 de juny i fins el 31 de juliol. Normalment, la freqüència de pas d'aquesta línia és de 30 minuts.

Servei especial per la revetlla
Amb motiu de la revetlla de Sant Joan, la nit del 23 de juny, hi haurà un servei extraordinari d’autobús que ens portarà a la platja del Prat. El recorregut el podeu consultar en el plànol situat a peu de pàgina, i l'horari serà de les 21 h fins al primer PR3 del dia 24 de juny. La freqüència de pas serà de 30 minuts.

Compartir

Noticies relacionades

dimarts, 6 maig, 2025 - 12:00

L’Ajuntament col·loca la primera pedra del primer edifici municipal d’habitatges 100% públics i de lloguer assequible de la ciutat

Aquesta promoció d’habitatge de lloguer assequible se suma a les altres dues...

dimarts, 22 abril, 2025 - 14:45

De l'1 al 4 de maig, tall de circulació i servei de busos alternatiu a la línia de tren entre el Prat i Vilanova

El tall permetrà fer diverses intervencions de millora a la xarxa ferroviària...

dimecres, 16 abril, 2025 - 10:45

El Prat elimina les restriccions per sequera, i manté la feina per estalviar cada cop més aigua

Les fonts i els sistemes de reg automàtic de la ciutat es posen a punt per...