Esteu aquí

L’assemblea de treball de l'Altraveu declara desert el concurs del cartell

El festival se celebrarà el dissabte 13 de maig al skatepark dels jardins de la Ribera

Aspecte d'uan edició anterior de l'Altraveu.

Imatge d'una edició anterior del festival Altraveu

dilluns, 20 març, 2017 - 13:30

L’assemblea de joves que actua com a jurat del concurs del cartell del proper Altraveu ha decidit declarar deserta aquesta III edició, en considerar que cap de les 9 propostes rebudes ha plasmat l’esperit del festival. Ara caldrà encarregar el cartell a un/a dissenyador/a professional. 

El festival està rebent moltes propostes musicals, de ball, esportives... i l’assemblea de joves hi està treballant per acabar de donar-li forma.

També és el moment d'anar concretant horaris, serveis, activitats i esdeveniments que passaran el proper dissabte 13 de maig al skatepark dels jardins de la Ribera. En breu s’anirà desvetllant la programació, que en gran part serà local i mostrarà la diversitat juvenil al municipi.

Compartir

Noticies relacionades

Rubén Barba.

dimecres, 29 octubre, 2025 - 13:15

“Aquí els infants busquen carinyo, i els en donem. Volen que els escoltin, i els escoltem”

Entrevista a Rubén Barba, director de l’Esplai GISC, que celebra mig segle d...

dimecres, 29 octubre, 2025 - 10:45

El Prat commemora el Dia Internacional contra el Càncer de Mama amb una xerrada sobre la gestió emocional del diagnòstic

L’activitat, a càrrec de la psicooncòloga Alejandra Arizu Onassis, va oferir...

divendres, 24 octubre, 2025 - 13:45

Joves del Prat donen vida al curtmetratge “Raíces Flamencas” dins del projecte Contraplà

Un grup de joves de l’Esplai GISC del barri de Sant Cosme i de l’entitat Saó Prat, han participa...