Esteu aquí

L’Ajuntament ofereix 74 beques d’ajut als estudis superiors

La finalitat és ajudar als i les estudiants en les despeses de matrícula, transport o material

dimarts, 4 desembre, 2018 - 12:30

L’Ajuntament atorgarà pròximament 74 beques als estudis superiors per tal d’ajudar a diferents estudiants de la ciutat a costejar les despeses en matrícula, transport o material.

A falta de la justificació de les despeses d’un nombre mínim de casos, està previst que els i les estudiants puguin rebre les corresponents beques durant el primer trimestre de 2019. La data màxima per justificar les despeses és el proper 17 de desembre a l’OIAC.

A la convocatòria s’han presentat 148 sol·licituds, de les quals s’han desestimat un 50% degut a l’incompliment dels criteris establerts a les bases. Tot i així, aquelles persones a qui se’ls ha denegat la beca tenen ja a la seva disposició tota la informació per recórrer la decisió de la Comissió Avaluadora.

Compartir

Noticies relacionades

dimecres, 29 abril, 2026 - 09:00

La Comissió de seguiment de l’Acceleradora d’FP Dual es reuneix a Gavà

L’FP dual es consolida al Delta amb 53 empreses i 166 aprenents participants

divendres, 24 abril, 2026 - 12:00

L’Ajuntament inaugura la reforma de l’Escola d’Oficis i la nova coberta del CEM Estruch

L'Ajuntament ha invertit prop de 300.000 euros per homologar noves formacions...

dilluns, 20 abril, 2026 - 11:00

El punt d’edició Viquidones Prat ja està en marxa

Tres sessions al Centre Cívic Palmira Domènech han servit per recuperar el...