Esteu aquí

L'Ajuntament millorarà l'enllumenat públic del Mas Blau I

Per millorar la seguretat i la mobilitat de l'activitat econòmica que s'hi desenvolupa, amb criteris d'eficiència energètica

dimecres, 26 novembre, 2014 - 11:09

L'Ajuntament del Prat destinarà 170.000 € a millorar l'enllumenat públic del parc de negocis Mas Blau I de la nostra ciutat, un projecte que ja ha estat adjudicat a una de les empreses que hi han concursat.

L'objectiu és millorar la seguretat i la mobilitat de l'activitat econòmica que es desenvolupa en aquest sector. L'adequació de l'enllumenat es farà amb criteris de màxima eficiència energètica.

Aquesta actuació compta amb un ajut de la Diputació de Barcelona, en el marc del “Programa complementari de suport a les inversions financerament sostenibles i a la prestació adequada de serveis públics locals".

Compartir

Noticies relacionades

dijous, 22 gener, 2026 - 11:15

Suspesa la ZBE al Prat i a la resta de l’àrea metropolitana mentre Rodalies no funcioni

La mesura es pren seguint indicacions de la conselleria de Territori i busca...

dijous, 15 gener, 2026 - 11:45

S’inicien les obres de reurbanització del carrer Serra del Cadí

Els treballs, que s’allargaran aproximadament deu mesos, renovaran serveis,...

dijous, 15 gener, 2026 - 11:30

Arrenca la nova campanya anual de plantació d’arbrat urbà a la ciutat

Es plantaran 340 arbres de 43 espècies diferents en 375 punts per reforçar la...