Esteu aquí

L'Ajuntament ha destinat 800.000 € a millorar les escoles durant l'estiu

dilluns, 9 octubre, 2017 - 10:45

L’Ajuntament del Prat ha aprofitat les vacances d'estiu per fer obres de millora, actualització i manteniment als centres educatius de la ciutat. La inversió ha estat d'uns 800.000 €, un 10% més que l'any passat. 

Destaquen reformes importants com la substitució de fusteries metàl·liques per resoldre problemes d’insolació i temperatura, la insonorització de tots els menjadors escolars per incidir en la millora de la qualitat de la convivència i del propi servei d’aquests espais educatius, la pintura integral, accions de millores en l’eficiència energètica (substitució de lluminàries i calderes) per contribuir al programa d’estalvi energètic on tots els centres participen i l’adequació d’espais per donar resposta a les necessitats d’innovació dels centres educatius.
 

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 17 juliol, 2026 - 18:15

La presidenta d'una de les grans famílies al Parlament Europeu: “Hi ha base a la llei europea” per aturar projectes com l’ampliació de l’aeroport del Prat

La lideressa del grup dels verds a l’eurocambra, Terry Reintke, visita els...

divendres, 17 juliol, 2026 - 11:45

El Prat aprofita l'estiu per renovar l’asfalt de diversos carrers, millorant la seguretat i el confort de la mobilitat

Les obres es duran a terme entre el 20 i el 28 de juliol i comportaran...

dimarts, 14 juliol, 2026 - 14:15

L’Ajuntament del Prat posa la primera pedra d’una nova promoció d’habitatges de lloguer assequible

L’edifici, que acollirà 8 habitatges al carrer de Vicente Ferrer, es farà amb...