Esteu aquí

L'Ajuntament forma personal sobre la masculinitat no masclista

Els participants van poder reflexionar sobre la posició de privilegi que ocupen els homes a la nostra societat

Un taller sobre masculinitats en una escola del Prat.

Una xerrada sobre masculinitats en una escola del Prat.

dimecres, 19 abril, 2017 - 11:00

El passat 7 d’abril un grup de 13 homes, operaris de Manteniment i Serveis Urbans del Pla d’Ocupació del programa Treball i Formació, van realitzar un taller sobre Masculinitats al Centre de Promoció Econòmica del Ajuntament.

Al  taller, de dues hores, els participants van poder reflexionar sobre la construcció de la masculinitat i la posició de privilegi que ocupen els homes a la nostra societat. Es van poder constatar les desigualtats de gènere que comporta la societat patriarcal i les diferents formes de violències simbòliques, laborals, socials i sexuals que hi ha a la nostra societat vers les dones. 

Els participants van poder reflexionar, en primera persona, sobre el rol que tenen els homes en la vida quotidiana i adonar-se de les formes subtils de reproducció dels privilegis i la desigualtat. 

Va ser un taller molt participatiu i la valoració dels homes que van participar va ser molt bona, donat que es va poder construir un espai d’escolta i reflexió propiciatori per a la transformació personal.  

Compartir

Noticies relacionades

dimarts, 31 març, 2026 - 19:15

Dansa Metropolitana al Prat: El cos com a territori de llibertat i creació

Danses urbanes, espectacles de sala i activitats participatives han convertit...

dilluns, 30 març, 2026 - 13:15

La plaça de Catalunya acollirà la 8a Festa de la Salut i l’Activitat Física

Amb motiu del Dia Mundial de la Salut i del Dia Mundial de l’Activitat Física, que se celebra cada 6 d’abril, e...

divendres, 27 març, 2026 - 13:30

El Prat se suma al Dia de la Visibilitat Trans amb diferents accions de sensibilització

L’Ajuntament del Prat se suma al Dia Internacional de la Visibilitat Trans, que se celebra el 31 de ma...