Esteu aquí

L'Ajuntament fa una enquesta telefònica a 800 dones del Prat

TEMES: Persones,Dones

Amb motiu del Pla Local d'Igualtat d'Oportunitats Dones-Homes.

dilluns, 31 juliol, 2006 - 15:00

L'Ajuntament del Prat ha posat en marxa una enquesta telefònica a 800 dones de la ciutat, dins la primera fase d'elaboració del Pla Local d'Igualtat d'Oportunitats Dones-Homes del nostre municipi.

Aquesta primera fase consisteix en un seguit de propostes de l'Ajuntament per sistematitzar i prioritzar les polítiques que afecten les dones a la nostra ciutat.

És per això que, des d'una empresa especialitzada, s'està trucant a dones del Prat i preguntant qüestions relacionades amb el contingut de l'esmentat Pla.

Així mateix, per extreure conclusions de les dades en funció de l'edat, situació familiar i laboral... es pregunten aspectes demogràfics d'aquest tipus.

A més d'aquesta consulta telefònica, el proper dia 2 d'octubre es farà un taller participatiu obert a totes les dones que vulguin assistir-hi per debatre en profunditat les propostes del Pla d'Igualtat.

Per a qualsevol consulta podeu trucar o escriure al programa municipal de les Dones, tel. 93 379 00 50 ext. 4285, ext. 4361, oiac@aj-elprat.es.

Compartir

Noticies relacionades

dilluns, 27 juliol, 2026 - 10:00

La Trobada de Dones 2026 convida a reflexionar sobre l’edatisme amb el lema "L’edat suma: trenquem estereotips"

Per participar en la jornada, que marca l'inici del curs feminista ala...

dilluns, 6 juliol, 2026 - 13:45

Tres mil infants i joves s’inscriuen als casals i colònies d’estiu

Aquest 2026, s’han atorgat ajuts per al voltant de 1.050 infants per valor de...

dimecres, 1 juliol, 2026 - 13:30

Comencen el monitoratge i jocs d'aigua a la piscina del Fondo d'en Peixo, oberta a tothom i durant tot l'estiu

Aquesta piscina romandrà oberta juliol i agost amb activitats dinamitzades i...