Esteu aquí

L'Ajuntament estudia i inventaria els invertebrats que viuen al nucli urbà

S'està elaborant un catàleg per mesurar l'estat de la biodiversitat dins de la ciutat

Una abella en un jardí del Prat.

divendres, 29 juliol, 2016 - 09:45

L'Ajuntament del Prat ha encarregat l'elaboració d'un catàleg d'organismes invertebrats que viuen dins el nucli urbà, és a dir, fora dels espais naturals i agrícoles. L'objectiu de l'estudi és conèixer la biodiversitat urbana d'aquests organismes, els més abundants al món i que viuen en tots els ecosistemes. 

Abelles als parcs i jardins

Un dels primers resultats de l'estudi, que estarà acabat a finals d'any, és la important presència d'abelles en alguns espais verds de la ciutat, com als jardins d'Àngel Guimerà i a parc de la Solidaritat.

Aquestes abelles, algunes de la mel i altres d'espècies diferents, son molt importants per a la pol·linització de les plantes. Les abelles, que cal no confondre amb les vespes, són inofensives quan es troben circulant de flor en flor. 

Compartir

Noticies relacionades

dimecres, 17 desembre, 2025 - 08:15

“Se hace camino al mirar...”, una exposició amb l’entorn natural de la ciutat com a protagonista

La mostra es pot visitar al Centre Cívic Palmira Domènech i és fruit de l...

divendres, 12 desembre, 2025 - 11:15

El Prat presenta “Més Pratencs”, un projecte per transformar i modernitzar els polígons industrials

Una actuació estratègica que destinarà més d’1,2 milions d’euros a la...

dijous, 11 desembre, 2025 - 13:15

L’Ajuntament renova les jardineres de la ciutat

L’objectiu de l’actuació és millorar notablement les jardineres de la ciutat...