Esteu aquí

L'Ajuntament destina 239.000 € a ajuts per a activitats extraescolars

El curs vinent se'n beneficiaran més de 1.400 alumnes de famílies amb dificultats socioeconòmiques

dimarts, 30 juliol, 2019 - 09:45

L'Ajuntament del Prat ha aprovat destinar uns 239.000 euros a ajuts socials per garantir l’accés a la a la realització d'activitats extraescolars per a infants i joves de famílies de la ciutat. El curs vinent es beneficiaran d'aquests ajuts més de 1.400 alumnes del Prat.

Es poden consultar els ajuts a la seu electrònica municipal o presencialment a l’Oficina d'Informació i Atenció Ciutadana (OIAC); a més, cada sol·licitant rebrà per escrit una comunicació amb la resolució de l’ajut i un sms amb la notificació de l’aprovació o desestimació de la petició. En aquest darrer cas, la persona sol·licitant pot recórrer la resolució presentant una instància a l’OIAC en el termini d’un mes des de la seva publicació.

Les persones destinatàries hauran de fer ús dels ajuts atorgats presentant la notificació de l’ajut a la corresponent entitat adherida, abans del 18 d’octubre.

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 22 maig, 2026 - 13:45

Els ajuts de menjador escolar per al curs 2026-2027 es podran tramitar des d'aquest 25 de maig fins al 5 de juny

La sol·licitud es fa telemàticament a través de l’aplicatiu informàtic del...
centric_cloenda_connexions_2026_4.jpg

dimecres, 20 maig, 2026 - 10:00

El projecte Connexions acomiada l'edició d'enguany amb la tradicional trobada al Cèntric

Els instituts participants han posat en comú els seus treballs, que han girat...

dimarts, 19 maig, 2026 - 09:30

Healthy/Offline Families: un estiu per compartir hàbits saludables en família

Les activitats son gratuïtes i les inscripcions s’obren a partir de l’1 de...