Esteu aquí

L'Ajuntament demana a Renfe que millori la informació als usuaris

L’alcalde Lluís Tejedor gestiona amb el gerent de rodalia de Renfe a Catalunya, Miguel Ángel Remacha, que es completi tot l’operatiu de l’estació, com ara els panells informatius i la megafonia.

dimecres, 18 abril, 2007 - 14:00

Tot i que està en servei des del 24 de març passat, l’estació de rodalia de Renfe a la nostra ciutat encara presenta alguns dèficits en el servei que ofereix als usuaris.

Així, encara resta pendent la instal·lació de panells informatius sobre l’arribada dels trens, així com el servei d’informació per megafonia.

Així mateix, encara falten per acabar algunes obres i instal·lacions menors, mentre que altres, com les escales mecàniques, no sempre funcionen de manera satisfactòria.

És per això que l’alcalde del Prat, Lluís Tejedor, està gestionant amb els responsables de Renfe que es completin i es posin en marxa els serveis que falten, alguns dels quals pendents per manca de personal.

Tejedor també reclama a Renfe la millora del propi servei ferroviari, afectat darrerament per incidències i desajustos en la freqüència de pas dels trens, fet que dificulta la mobilitat dels usuaris.

Segons dades de la companyia ferroviària, unes 9.000 persones fan servir a diari l’estació del Prat, un número semblant a les que fan servir la de l’aeroport.

Compartir

Noticies relacionades

dimarts, 14 octubre, 2025 - 14:30

Comença la renovació de la senyalització vial als eixos principals del municipi, que millora la seguretat per vianants i vehicles

Els treballs s’iniciaran aquesta setmana, segons les condicions...

dimecres, 8 octubre, 2025 - 11:15

Reobertura de la gespa de Plaça Catalunya després de les tasques de millora

L’espai verd torna a estar accessible per a la ciutadania després d’un...

divendres, 19 setembre, 2025 - 15:00

Canvis al servei de tren per obres a l’estació de Castelldefels del 22 al 28 de setembre

El servei entre Gavà i Sitges quedarà interromput i hi haurà autobusos...