Esteu aquí

L'Ajuntament demana a Renfe que millori la informació als usuaris

L’alcalde Lluís Tejedor gestiona amb el gerent de rodalia de Renfe a Catalunya, Miguel Ángel Remacha, que es completi tot l’operatiu de l’estació, com ara els panells informatius i la megafonia.

dimecres, 18 abril, 2007 - 14:00

Tot i que està en servei des del 24 de març passat, l’estació de rodalia de Renfe a la nostra ciutat encara presenta alguns dèficits en el servei que ofereix als usuaris.

Així, encara resta pendent la instal·lació de panells informatius sobre l’arribada dels trens, així com el servei d’informació per megafonia.

Així mateix, encara falten per acabar algunes obres i instal·lacions menors, mentre que altres, com les escales mecàniques, no sempre funcionen de manera satisfactòria.

És per això que l’alcalde del Prat, Lluís Tejedor, està gestionant amb els responsables de Renfe que es completin i es posin en marxa els serveis que falten, alguns dels quals pendents per manca de personal.

Tejedor també reclama a Renfe la millora del propi servei ferroviari, afectat darrerament per incidències i desajustos en la freqüència de pas dels trens, fet que dificulta la mobilitat dels usuaris.

Segons dades de la companyia ferroviària, unes 9.000 persones fan servir a diari l’estació del Prat, un número semblant a les que fan servir la de l’aeroport.

Compartir

Noticies relacionades

dijous, 14 agost, 2025 - 15:45

Finalitzen les obres del nus del Mas Blau: la nova rotonda impulsa la mobilitat al Prat

El Ministeri de Transports i Mobilitat Sostenible ha acabat les obres de...

dijous, 31 juliol, 2025 - 13:45

Més de 130.000 € d’estalvi a les llars del Prat gràcies als contenidors intel·ligents

L’Ajuntament posarà a disposició de totes les llars que ho vulguin un segon...