Esteu aquí

L’Ajuntament del Prat se suma a L’Hora del Planeta

Dissabte a la nit apagarà els llums de la Casa de la Vila i de la Torre de l'Aigua

divendres, 29 març, 2019 - 11:30

Aquest dissabte 30 de març, de 20.30 a 21.30 h, l’Ajuntament del Prat tancarà els llums que il·luminen la façana de la Casa de la Vila i de la Torre d’Aigua de la pl. de Catalunya, sumant-se així al moviment global L'Hora del Planeta per visualitzar el problema del canvi climàtic. 

Aquesta campanya mundial es va iniciar l’any 2007 a Sidney, impulsada per WWF. En aquesta edició hi participaran més de 188 països i milions de ciutadans i ciutadanes de tot el món. A més de tancar el llum 1 hora com a gest simbòlic de lluita contra el canvi climàtic, enguany es llencen tres grans reptes que tenen una repercussió molt gran a nivell mundial:

  • Un dia sense carn, per prendre consciència que es necessiten 15.000 litres d’aigua per produir 1 kg de carn. 
  • Un dia sense plàstic d’un sol ús, per conscienciar-nos que cada any s’aboquen 100 milions de tones de plàstic a la natura.
  • Un dia sense emissions de CO2, per exemple evitant el transport urbà, que és el causant del 30% de les emissions de CO2 del planeta.
     

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 5 juny, 2026 - 12:45

El Mercat Municipal del Prat acull l’exposició 'Espigolar per transformar' contra el malbaratament alimentari

L'exposició itinerant, que ja ha superat els 12.000 visitants a Catalunya, es...

dijous, 4 juny, 2026 - 12:30

El Prat presenta les actuacions finançades amb fons Next Generation per impulsar un model turístic sostenible al Delta del Llobregat

El municipi ha executat diverses intervencions en natura, mobilitat i...

dimarts, 2 juny, 2026 - 13:45

L'Ajuntament intensifica la neteja de carrers i contenidors a l’estiu

El servei de baldeig amb aigua s’intensifica i es farà cada 10 dies, mentre...