Esteu aquí

L’Ajuntament del Prat se suma a L’Hora del Planeta

Dissabte a la nit apagarà els llums de la Casa de la Vila i de la Torre de l'Aigua

divendres, 29 març, 2019 - 11:30

Aquest dissabte 30 de març, de 20.30 a 21.30 h, l’Ajuntament del Prat tancarà els llums que il·luminen la façana de la Casa de la Vila i de la Torre d’Aigua de la pl. de Catalunya, sumant-se així al moviment global L'Hora del Planeta per visualitzar el problema del canvi climàtic. 

Aquesta campanya mundial es va iniciar l’any 2007 a Sidney, impulsada per WWF. En aquesta edició hi participaran més de 188 països i milions de ciutadans i ciutadanes de tot el món. A més de tancar el llum 1 hora com a gest simbòlic de lluita contra el canvi climàtic, enguany es llencen tres grans reptes que tenen una repercussió molt gran a nivell mundial:

  • Un dia sense carn, per prendre consciència que es necessiten 15.000 litres d’aigua per produir 1 kg de carn. 
  • Un dia sense plàstic d’un sol ús, per conscienciar-nos que cada any s’aboquen 100 milions de tones de plàstic a la natura.
  • Un dia sense emissions de CO2, per exemple evitant el transport urbà, que és el causant del 30% de les emissions de CO2 del planeta.
     

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 19 juny, 2026 - 11:00

El Tomb pel barri tanca una nova edició descobrint el patrimoni natural del Prat

Durant set setmanes, les participants han recorregut diversos espais naturals...

dimecres, 17 juny, 2026 - 12:45

El Prat reduirà un 15% de mitjana la taxa de recollida de residus del 2026

Els contenidors intel·ligents, que permeten bonificar fins al 40% i han...

dilluns, 15 juny, 2026 - 13:15

La Policia Local interposa prop de 200 denúncies i requisa un centenar de patinets en tres mesos de campanya

Circular sense assegurança, per la vorera o amb més d'una persona al vehicle...