Esteu aquí

L’Ajuntament del Prat habilita punts d’impressió del certificat covid per lluitar contra la bretxa digital

L’Omisc, l’OIAS, els EBAS Marina i Ribera Baixa, els Centres Esportius Estruch, Sagnier i Fondo d'en Peixo, el Casal Municipal de Gent Gran El Remolar i Cases d'en Puig seran els llocs d’impressió

dimarts, 18 gener, 2022 - 10:15

A partir d’avui, 18 de gener, l’Ajuntament posa a disposició un Servei per a persones que tinguin dificultats tecnològiques per a aconseguir el certificat covid UE. S’han habilitat diferents punts arreu de la ciutat on les persones que necessitin la impressió d’aquest document es podran apropar per realitzar la gestió. A més, se’ls hi facilitarà diferents telèfons d’interès de serveis essencials, com el d’Emergències i el de CatSalut Respon, entre d’altres, en un format carnet, perquè disposin de tota la informació conjuntament. Només caldrà presentar la tarjeta sanitària.

Els punts d’impressió del carnet covid són els següents:OMISC (Oficina Municipal d'Informació de Sant Cosme), OIAS (Oficina Integral d'Atenció Social), EBAS Marina i EBAS Ribera Baixa, Centres Esportius Estruch, Sagnier i Fondo d'en Peixo, Casal Municipal de Gent Gran El Remolar i Cases d'en Puig

Si tens dubtes de com obtenir el certificat covid, s’ofereix suport per a descarregar-lo i obtenir-lo al Casal Municipal de Gent Gran El Remolar o a Cases d’en Puig.

Per saber horaris i adreces podeu consultar-ho a la pàgina elprat.cat/enscuidem  

Compartir

Noticies relacionades

dijous, 14 maig, 2026 - 12:30

El curs sobre hàbits saludables tanca la seva primera edició amb aforament complet

La primera edició del curs Hàbits saludables: autocura i resiliència per a...

divendres, 8 maig, 2026 - 12:00

Dimarts comencen les inscripcions als casals i colònies d’estiu 2026

Consulteu el catàleg d’activitats, prepareu el vostre usuari d’accés a la...

dimecres, 6 maig, 2026 - 09:30

El Prat celebra el Dia contra la LGTBIfòbia amb diferents activitats durant el mes de maig

El Prat és una ciutat compromesa amb la diversitat sexual, afectiva i de...