Esteu aquí

L'Ajuntament construirà un aparcament provisional sobre el túnel de les vies

L'objectiu és oferir places lliures als vehicles desplaçats per les obres de l'av. de la Verge de Montserrat

Zona on es construirà l'aparcament provisional.

dilluns, 16 gener, 2017 - 09:45

La setmana passada es van iniciar els tràmits administratius per a la construcció d'un aparcament provisional gratuït sobre el túnel de les vies d'Adif, entre l'estació de Renfe i el c. Major (veure plànol enllaçat a peu de pàgina).

L'objectiu d'aquest aparcament és assumir els vehicles dels barris propers que, a causa de les obres de l'av. de la Verge de Montserrat, es vegin desplaçats gradualment cap a l'exterior de la ciutat a l'hora de trobar aparcament. 

Aquest pàrquing provisional, que tindrà 167 places i estarà acabat d'aquí a 4 mesos, se sumarà als aparcaments ja habilitats amb el mateix objectiu a l'Eixample Sud

Les entrades i sortides a aquesta zona d'aparcament es podran fer pel c. Major i per la zona de l’estació.

Noticies relacionades

dimarts, 3 març, 2026 - 14:00

Arrenca una nova edició de les Festes de la Carxofa amb les XVIIenes Jornades Gastronòmiques

La presentació del cartell, obra del creador pratenc Gabri Guerrero, i dels...

dimecres, 25 febrer, 2026 - 15:15

La tortuga Rotllà, recuperada al CRAM amb el suport de l’Ajuntament del Prat, torna al mar

La ciutadania podrà seguir el periple de l’animal, que porta el nom d’un...

dimarts, 24 febrer, 2026 - 13:30

Eleccions agràries a Catalunya el proper dia 27 de febrer de 2026

El pròxim 27 de febrer del 2026 està previst que se celebrin eleccions...