Esteu aquí

L'Ajuntament concedeix 839 ajudes a infants i joves per a activitats d'estiu

Hi destina més de 66.000 euros

Activitats estiu al prat 2018.jpg

divendres, 18 maig, 2018 - 13:15

L'Ajuntament del Prat ha aprovat un total de 839 ajudes econòmiques destinades a infants i joves de famílies amb dificultats socioeconòmiques, amb l'objectiu que puguin gaudir de les activitats d'estiu d'enguany

L'import total de les ajudes arriba als 66.380 €. Del total de 1.140 sol·licituts, se n'han estimat 839 i les altres 301 han estat descartades per diferents motius. 

On consultar les ajudes

Les ajudes es poden consultar a la seu electrònica de l'Ajuntament i també, presencialment, a la primera planta de les oficines municipals del c. del Centre, 26-30 (Secció d’Educació).

Al llarg de la setmana vinent, les famílies rebran al seu domicili la comunicació oficial de l’ajut atorgat i, en el cas de les desestimades, el  motiu pel qual s’han desestimat.

Inscripcions a partir del 28 de maig

Les inscripcions a les activitats d'estiu es podran fer a partir del dilluns 28 de maig, de 9 a 13.30 h, i de dilluns a dijous, de 16.30 a 19.00 h a l'OIAC. A les entitats, en els seus propis horaris.

De manera presencial es podran fer a l'OIAC de l'Ajuntament i a les entitats organitzadores, o bé per Internet a través del portal https://online.elprat.cat

Si la persona que vol fer la inscripció ha rebut algun dels ajuts esmentats, la inscripció cal fer-la presencialment a l'OIAC.

Compartir

Noticies relacionades

dijous, 15 gener, 2026 - 10:15

Arrenca la novena edició de l’Aula de Salut al Prat

La programació anual de la novena edició de l'Aula de Salut facilita la...

dimecres, 14 gener, 2026 - 11:45

El Rotary Club del Prat impulsa un concurs de poesia per promoure la pau i la convivència

Amb l’assessorament de l’Associació d’Escriptors i Escriptores del Prat...

divendres, 9 gener, 2026 - 10:00

L’Ajuntament del Prat, líder català en inversió en serveis socials

El consistori pratenc dedica 288€ per habitant en 2024, el mateix import que...