Esteu aquí

L’Ajuntament aprova un Pla d’Igualtat intern entre homes i dones

TEMES: Persones,Dones

Amb l'objectiu d'evitar cap tipus de discriminació per raó de gènere

Sessió de treball del Pla d'Igualtat.

Sessió de treball del Pla d'Igualtat.

dilluns, 13 març, 2017 - 14:15

El dilluns 6 de març passat, la Junta de Govern Local de l'Ajuntament del Prat va aprovar el I Pla d’Igualtat Intern de l’Ajuntament.

L’objectiu del Pla és promoure un canvi organitzatiu a l’Ajuntament que possibiliti que les dones i els homes de l’organització puguin assolir el seu màxim potencial i veure’s recompensades justament, sense que es doni cap discriminació per raó de gènere.

Aquest pla s’ha desenvolupat a partir d’una diagnosi, enquesta i procés participatiu, que es va realitzar l’any 2015 amb el suport tècnic de la Diputació de Barcelona. Durant l’any 2016 s’hi han estat desenvolupant diverses accions recollides a la diagnosi, alhora que s’ha desenvolupat el document tècnic del pla.

A més de l’aprovació del Pla, la Junta de Govern ha acordat crear una comissió interna per fer seguiment i establir mecanismes d’avaluació de la seva implementació, així com explicitar el rebuig de l’Ajuntament del Prat a qualsevol discriminació i desigualtat de gènere, incloses l’assetjament sexual, en tots els àmbits, dins i fora de l’organització municipal.

Des de l’any 2011, l’Ajuntament disposa d’un Protocol per a la prevenció i abordatge de l’assetjament sexual i per la discriminació per raó de sexe.
 

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 27 febrer, 2026 - 10:45

El Prat commemora el Dia Internacional de les Dones amb un ampli programa d’activitats

Amb l’arribada del març, El Prat se suma un any més a la commemoració Dia Internacional de les Dones....

dijous, 26 febrer, 2026 - 13:30

L'AltraVeu 2026: Oberta la convocatòria de participació per al Festival Jove del Prat

El dissabte 16 de maig, l'Skatepark dels Jardins de la Ribera acollirà una...

dijous, 26 febrer, 2026 - 09:00

La IA aplicada a la salut omple l’aforament en la segona sessió de l’Aula de Salut

La segona sessió de l’Aula de Salut d’enguany va abordar un tema d’actualitat i d’impacte creixent ...