Esteu aquí

L'Ajuntament aprofita l'estiu per afrontar diverses obres a la ciutat

La disminució de l'activitat a la ciutat i als equipaments és un bon moment per fer treballs de manteniment

dimecres, 2 juliol, 2014 - 11:15

Aquestes són algunes de les obres que l'Ajuntament del Prat farà durant aquest estiu, aprofitant el descens de l'activitat a la ciutat motivat per les vacances.

- Escola Bressol Sol Solet. Canvi dels tancaments, col·locació de noves proteccions solars a la planta baixa, redistribució d'aules i creació d'un nou espai per a nadons.

- Ascensor edifici pl. Blanes. Instal·lació d'un ascensor a l'edifici de la pl. Blanes, en el qual es troben el mercat, al Centre de Promoció Social "Francesc Palau" i l'agrupament escolta Anton Vilà.

- Rehabilitació façana casa consistorial. La façana de la Casa de la Vila es sotmetrà a una operació de neteja i pintura. També es repararà una esquerda provocada per assentament després de les obres de construcció del túnel ferroviari.

- La Capsa. Amb l'obra de l'equipament pràcticament acabada, a l'estiu es realitzaran els treballs d'urbanització i adequació de l'espai exterior de la Capsa. A l'interior de l'edifici s'acabaran els treballs d'instal·lació de mobiliari i escenografia. Les obres acabaran al setembre.

- C. Tossa de Mar. Conversió en zona de vianants i adequació de l'espai triangular situat entre el c. Tossa de Mar i l'av. Onze de Setembre.

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 17 juliol, 2026 - 18:15

La presidenta d'una de les grans famílies al Parlament Europeu: “Hi ha base a la llei europea” per aturar projectes com l’ampliació de l’aeroport del Prat

La lideressa del grup dels verds a l’eurocambra, Terry Reintke, visita els...

divendres, 17 juliol, 2026 - 11:45

El Prat aprofita l'estiu per renovar l’asfalt de diversos carrers, millorant la seguretat i el confort de la mobilitat

Les obres es duran a terme entre el 20 i el 28 de juliol i comportaran...

dimarts, 14 juliol, 2026 - 14:15

L’Ajuntament del Prat posa la primera pedra d’una nova promoció d’habitatges de lloguer assequible

L’edifici, que acollirà 8 habitatges al carrer de Vicente Ferrer, es farà amb...