Esteu aquí

L'accés als Espais Naturals del Riu en vehicle només es podrà fer pel camí de la Marina fins a final d'any

A causa de les obres de construcció d'un pont nou sobre el canal de la Bunyola.

dimarts, 9 octubre, 2007 - 14:05

Les obres d'eixamplament del canal de la Bunyola, a càrrec de l'Agència Catalana de l'Aigua, fan necessari l'enderroc del pont que creua el canal a l'alçada del camí de València i la construcció d'un de nou. Això fa que el principal accés als Espais Naturals del Riu (Cal Tet - Ca l'Arana) quedi tallat des d'ara i fins a final d'any.

Ara, l'únic camí possible per arribar-hi en vehicle és el de la Marina (continuació cap al mar del carrer de la Carretera de la Marina, amb origen a l'avinguda de l'Onze de Setembre).

Anant-hi amb cotxe, un cop arribats a la porta de fusta d’entrada als Espais Naturals, cal girar a la dreta i estacionar a l’aparcament senyalitzat obert fa uns mesos al costat del canal de la Bunyola.

Cal tenir en compte que el camí de la Marina és molt estret i els vehicles s’han de cedir el pas si es troben de front, per la qual cosa es recomana no utilitzar el vehicle privat i anar-hi a peu o amb bicicleta.

Accessos a peu
Si volem anar als Espais Naturals a peu, o amb bicicleta, podem fer-ho també pel camí de la Marina o, si ho preferim, un cop arribats al camí de València des de la carretera de la platja, seguim el camí de la Bunyola fins a trobar el pont del Moia i tot seguit, per l'itinerari 3, arribem a l'entrada dels Espais Naturals.

Compartir

Noticies relacionades

dimecres, 25 febrer, 2026 - 15:15

La tortuga Rotllà, recuperada al CRAM amb el suport de l’Ajuntament del Prat, torna al mar

La ciutadania podrà seguir el periple de l’animal, que porta el nom d’un...

dimarts, 24 febrer, 2026 - 13:30

Eleccions agràries a Catalunya el proper dia 27 de febrer de 2026

El pròxim 27 de febrer del 2026 està previst que se celebrin eleccions...

dimecres, 11 febrer, 2026 - 12:00

El projecte BioPrat supera les 20000 observacions

Dins de la plataforma MINKA, BioPrat ens permet anar descobrint la...