Esteu aquí

La teleassistència arriba a mil persones usuàries al Prat

Aquest servei afavoreix especialment les persones que viuen soles.

dimecres, 10 març, 2010 - 12:00

Un miler de persones del Prat de Llobregat majors de 65 anys ja disposen a casa seva del servei de teleassistència domiciliària, un sistema que les connecta les 24 hores del dia a una central d’emergències. A més, cada usuari/a porta penjat un petit aparell amb un botó que pot prémer en qualsevol moment en cas de necessitat.

Aquest servei afavoreix la seva seguretat i fa un seguiment i acompanyament a les persones que es troben en situació de risc per factors d’edat, salut o dependència, acudint, si és necessari, al propi domicili.

Persones soles
L’objectiu és cobrir les necessitats de la població que, per aquests o altres factors, es troba sola i, en conseqüència, desatesa. Tot i que la prioritat són les persones més grans, el servei també s’estén a persones més joves amb diferents discapacitats.

Haver arribat als 1000 aparells en funcionament és una fita important. Fins ara, unes 1.300 persones del Prat ja han gaudit d'aquest servei.

Compartir

Noticies relacionades

dilluns, 17 novembre, 2025 - 14:00

Cares noves al Consell d’Infants i al Consell d’Adolescents

El Saló de Plens acull l’acte de renovació d’aquests dos òrgans de...

divendres, 14 novembre, 2025 - 12:30

L’Ajuntament del Prat presenta l’estratègia de Benestar Digital de la ciutat

Fruit d’aquesta feina s’ha editat la primera Guia per a un bon ús de les...

dijous, 6 novembre, 2025 - 12:30

El Prat reivindica el 25N amb la campanya “No estàs sola”

El 25 de novembre es commemora el Dia Internacional per a l’Eliminació de la...