Esteu aquí

La teleassistència arriba a mil persones usuàries al Prat

Aquest servei afavoreix especialment les persones que viuen soles.

dimecres, 10 març, 2010 - 12:00

Un miler de persones del Prat de Llobregat majors de 65 anys ja disposen a casa seva del servei de teleassistència domiciliària, un sistema que les connecta les 24 hores del dia a una central d’emergències. A més, cada usuari/a porta penjat un petit aparell amb un botó que pot prémer en qualsevol moment en cas de necessitat.

Aquest servei afavoreix la seva seguretat i fa un seguiment i acompanyament a les persones que es troben en situació de risc per factors d’edat, salut o dependència, acudint, si és necessari, al propi domicili.

Persones soles
L’objectiu és cobrir les necessitats de la població que, per aquests o altres factors, es troba sola i, en conseqüència, desatesa. Tot i que la prioritat són les persones més grans, el servei també s’estén a persones més joves amb diferents discapacitats.

Haver arribat als 1000 aparells en funcionament és una fita important. Fins ara, unes 1.300 persones del Prat ja han gaudit d'aquest servei.

Compartir

Noticies relacionades

dimecres, 16 juliol, 2025 - 10:00

Al setembre, nova línia de subvencions per adaptar taxis a les persones amb diversitat funcional

Amb aquesta convocatòria, es vol garantir una ciutat més inclusiva, amb...

divendres, 11 juliol, 2025 - 12:00

L’Ajuntament impulsa cursos per afavorir la integració de les persones nouvingudes

El Prat continua treballant per ser una ciutat inclusiva i acollidora, que facilita la integració de...

divendres, 11 juliol, 2025 - 10:00

La Fundació Rubricatus s’encarrega dels àpats diaris de cinc casals de la ciutat

L'entitat pratenca d'inserció de persones amb discapacitat elabora al seu...