Esteu aquí

La tardor porta nous cursos de formació per a les entitats del Prat

Tractaran sobre la captació de fons de finançament i xaxes socials, i es faran en format virtual

dimarts, 29 setembre, 2020 - 11:15

Després d’aquests mesos d’incertesa i amb l’objectiu d’adaptar-se a la nova situació, el Servei de Formació i Assessorament a les Entitats ofereix un nou pla de formació per donar eines i recursos que ajudin a millorar la vida de les associacions de la ciutat.

Aquesta tardor arriba amb una nova proposta en format virtual, i amb dos temàtiques que, actualment, preocupen les nostres entitats, com són la captació de fons de finançament i les xarxes socials.

La primera de les formacions a l’octubre serà “Reactivem l’entitat. Captació de fons per a entitats no lucratives”, adreçada a reflexionar sobre les estratègies i eines per a la captació de fons, i dirigida per Fundesplai. La formació està plantejada per realitzar-se en 2 sessions a través de la plataforma virtual webinar.

Al novembre, i també en un format virtual, podreu participar en la formació sobre xarxes socials. L’objectiu és aprendre a seleccionar quina és la xarxa social que més s’ajusta a les necessitats de cada entitat, a més de conèixer les seves funcions i treure’n el màxim profit. Aquesta formació la portarà a terme Sílvia Llombart, experta comunicació digital.

L’objectiu d’aquestes formacions és donar eines a les entitats per poder ampliar els coneixements i fer una millor gestió de les seves associacions i activitats, ja que unes entitats més preparades ajuden a millorar la nostra ciutat. 

Inscripcions obertes

Les inscripcions són gratuïtes i ja estan obertes. Per fer-ho només cal enviar un correu electrònic a entitats@elprat.cat, trucar al 93 379 00 50 (ext. 5600) o bé de manera presencial a les Cases d‘en Puig.

Compartir

Noticies relacionades

dimarts, 31 març, 2026 - 19:15

Dansa Metropolitana al Prat: El cos com a territori de llibertat i creació

Danses urbanes, espectacles de sala i activitats participatives han convertit...

dilluns, 30 març, 2026 - 13:15

La plaça de Catalunya acollirà la 8a Festa de la Salut i l’Activitat Física

Amb motiu del Dia Mundial de la Salut i del Dia Mundial de l’Activitat Física, que se celebra cada 6 d’abril, e...

divendres, 27 març, 2026 - 13:30

El Prat se suma al Dia de la Visibilitat Trans amb diferents accions de sensibilització

L’Ajuntament del Prat se suma al Dia Internacional de la Visibilitat Trans, que se celebra el 31 de ma...