Esteu aquí

La tapa pratenca "Trifàssic de pota blava", la tercera millor de Catalunya

TEMES: Turisme

Celebrat a Sitges el concurs Tapa de l'Any de Catalunya

dilluns, 2 març, 2015 - 09:45

La tapa "Trifàssic de pota blava", de la xef Susana Aragón, del restaurant Ona Nuit del Prat, ha quedat en tercer lloc en el concurs Tapa de l'Any de Catalunya, celebrat aquest diumenge a Sitges entre 12 tapes finalistes.

La tapa guanyadora ha estat "Pop atlàntic", del xef Manuel Núñez (restaurant Arume de Barcelona). En segon lloc ha quedat la tapa "Passió per l'olla aquellarre", del cuiner Rafa Solé, del restaurant Firo Tast de Barcelona.

Els cuiners i cuineres han cuinat els plats davant el públic i el jurat, format pels periodistes Xavier Agulló, Mikel Iturriga i Toni Massanés i pel cuiner del restaurant Manairó, Jordi Herrera.

Estrella Damm, juntament amb el Gremi d’Hostaleria de Sitges i l’Agència de Promoció de Turisme de Sitges, han organitzat per segona vegada el concurs Tapa de l’Any.

Compartir

Noticies relacionades

dijous, 4 juny, 2026 - 12:30

El Prat presenta les actuacions finançades amb fons Next Generation per impulsar un model turístic sostenible al Delta del Llobregat

El municipi ha executat diverses intervencions en natura, mobilitat i...

dilluns, 20 abril, 2026 - 11:45

El GastroFest Carxofa Prat clou les Festes de la Carxofa Prat els dies 25 i 26 d'abril a la Granja de la Ricarda

Amb onze restaurants de la ciutat, la presentació de l’Arròs del Gremi i una...