Esteu aquí

La Policia Local intensifica la vigilància sobre els gossos

Les deposicions, miccions i anar deslligats, principals infraccions que se sancionen.

dimarts, 16 novembre, 2010 - 12:45

La Policia Local del Prat, atenent a les reiterades demandes de la ciutadania, està fent una campanya intensiva de control dels usos dels espais públics per part dels gossos. 

La campanya, que es fa durant la segona quinzena de novembre, incideix especialment en l'incivisme dels amos dels animals que els porten deslligats, que els permeten miccionar en llocs no autoritzats, que no recullen les deposicions o, en el cas dels gossos considerats potencialment perillosos, que no compleixen correctament amb la normativa específica.

També es controlarà si els propietaris/es dels animals tenen el gos degudament identificat mitjançant un microxip i si el gos està censat en el cens municipal.

El control es porta a terme a tota la ciutat però de manera especial a les places, jardins i aquells llocs d'on arriben més queixes ciutadanes per, especialment, la presència d'excrements.

Aquesta campanya es troba dins la planificació anual de control dels espais públics per part de la Policia Local per corregir les actituds incíviques.

Compartir

Noticies relacionades

dimecres, 28 gener, 2026 - 12:45

Noves formacions per ampliar els Punts Liles de la ciutat

Aquesta ampliació vol consolidar una xarxa de proximitat preparada per...

dimarts, 27 gener, 2026 - 19:15

Et planteges estudiar una FP? Vine a descobrir totes les possibilitats que tens a la Granja de la Ricarca!

El recinte acull del 3 al 6 de febrer la II Fira de la FP del Baix Llobregat,...