Esteu aquí

La Policia Local fa una campanya intensiva de control dels gossos

Es vigilarà especialment la presència dels animals als espais públics i l'incivisme dels seus amos/es.

divendres, 1 octubre, 2010 - 11:00

La Policia Local del Prat, atenent a les demandes de la ciutadania, ha iniciat una campanya intensiva de control dels usos dels espais públics adreçada, de manera molt específica, a la presència de gossos i, sobretot, a l'incivisme per part dels amos dels animals.

La campanya, que durarà fins al 17 d'octubre, vigilarà que els gossos no vagin deslligats, que facin les seves miccions en llocs autoritzats, que se'n recullin  les deposicions o, en el cas dels gossos considerats potencialment perillosos, que compleixin correctament amb la normativa específica.

També es controlarà si els propietaris i propietàries dels animals tenen el gos degudament identificat mitjançant el microxip i si el ca està censat.

El control es portarà a terme a tota la ciutat però de manera especial a les places, jardins i aquells llocs respecte dels quals la ciutadania fa arribar a la Policia Local més queixes, especialment per la presència d'excrements.

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 24 octubre, 2025 - 13:45

Joves del Prat donen vida al curtmetratge “Raíces Flamencas” dins del projecte Contraplà

Un grup de joves de l’Esplai GISC del barri de Sant Cosme i de l’entitat Saó Prat, han participa...

dimecres, 22 octubre, 2025 - 13:15

L’entitat social GATS celebra 25 anys de compromís social al barri de Sant Cosme

L’entitat GATS (Grups Associats pel Treball Sociocultural) celebra enguany el seu 25è aniversari amb ...

dilluns, 20 octubre, 2025 - 09:30

En marxa una nova campanya de vacunació conjunta contra la grip i la Covid-19

Una està destinada a persones amb 60 anys o més i una altra per a infants