Esteu aquí

La Policia Local fa una campanya de control de la velocitat

Mitjançant un vehicle amb radar i durant tota aquesta setmana

dimarts, 22 març, 2011 - 11:46

La Policia Local del Prat fa aquesta setmana una campanya especial de control de la velocitat mitjançant un vehicle equipat amb radar. La campanya, que durarà des d'avui i fins dilluns 28 de març, vol controlar que la velocitat dels vehicles sigui l'adequada i no s'ultrapassin els límits establerts legalment. Es farà especial vigilància a les zones 30.

Un dels objectius de Policia Local és establir un conjunt de mesures i iniciatives per millorar la seguretat viària. En definitiva, establir les bases per a la convivència entre els vianants i els vehicles, i disminuir el nombre i la gravetat dels accidents de trànsit.

Per això és molt important, cara a respectar els vianants i a disminuir el risc d’accident, que el conductor adeqüi la velocitat del vehicle a les circumstàncies de cada moment.

A la Llei de trànsit es recull que tot conductor està obligat a respectar els límits de velocitat establerts i a tenir en compte quantes circumstàncies concorrin en cada moment, amb la finalitat d’adequar la velocitat del seu vehicle a aquestes, de manera que sempre pugui aturar-lo dins dels límits del seu camp de visió i davant de qualsevol obstacle que pugui presentar-se.

Compartir

Noticies relacionades

dijous, 17 juliol, 2025 - 14:45

Nou sentit de circulació al polígon Urgoiti per millorar la seguretat viària

Les intervencions es completaran la propera setmana i afavoreixen la connexió...
garbelladora amb.jpeg

dijous, 17 juliol, 2025 - 14:00

Finalitzen les tasques de neteja de la platja arran de l’episodi de fortes pluges

L’AMB ha dut a terme treballs intensius per retirar la gran quantitat de...

dimecres, 16 juliol, 2025 - 10:00

Al setembre, nova línia de subvencions per adaptar taxis a les persones amb diversitat funcional

Amb aquesta convocatòria, es vol garantir una ciutat més inclusiva, amb...