Esteu aquí

La Policia Local controla l’ús del mòbil durant la conducció

Des del punt de vista de la seguretat viària, l’ús del telèfon mòbil durant la conducció és una causa directa dels accidents de trànsit.

dimarts, 10 novembre, 2009 - 13:59

La Policia Local del Prat ha començat una campanya específica de control de la utilització del telèfon mòbil durant la conducció.

La manca d’atenció a la conducció que es produeix quan un conductor o una conductora fa ús del telèfon mòbil mentre porta un vehicle contribueix a l’augment de l’accidentalitat.
 
A les vies urbanes s’incrementa la possibilitat d’accident com a conseqüència d’aquest ús incorrecte del telèfon durant la conducció, ja que la quantitat de maniobres que s’han de fer és molt més gran que a la carretera i, per tant, el risc d’accident és més elevat.

 La Policia Local efectuarà aquesta campanya fins el 22 de novembre. Aquest controls s'emmarquen dins d'una campanya a nivell estatal.

Compartir

Noticies relacionades

Prat Espais

dilluns, 5 octubre, 2026 - 14:45

Ajuts al lloguer: s’obre la convocatòria 2026 de subvencions per al pagament del lloguer d’habitatges de la borsa de mediació

També són vigents els ajuts a persones propietàries que incorporin habitatges...

divendres, 2 octubre, 2026 - 11:45

Oberta la convocatòria d’un nou sorteig de pisos de lloguer assequible al Prat

El termini per presentar sol·licituds per als 80 habitatges promogut per Prat...

dijous, 1 octubre, 2026 - 13:15

L’ornitologia protagonitza el Cicle Ada Lovelace 2026

El Centre Cívic Palmira Domènech dedica la nova edició del seu cicle de...