Esteu aquí

La platja tindrà aquest estiu més socorristes i durant més hores

Dissabte 14 de juny comença oficialment la temporada de platja al Prat.

divendres, 13 juny, 2008 - 11:00

Aquest estiu s'ampliarà l'horari de presència de socorristes de la Creu Roja a la platja durant la temporada de bany (del 14 de juny al 14 de setembre). Els dies laborables hi seran mitja hora més (de 10.30 a 19 h) i els caps de setmana i festius una hora més (de 10 a 19 h).

També s'ampliarà el nombre de socorristes, que passaran de sis a set, ja que s'ha instal·lat una quarta cadira de vigilància. Així, hi haurà quatre socorristes (un/a per cadira) i tres més al mòdul d'atenció, dos dels quals faran patrulles periòdiques amb l'embarcació que, per cert, és nova d'aquest any.

A més, a partir d'enguany, els i les socorristes seran professionals, no n'hi haurà cap de voluntari/ària.

Compartir

Noticies relacionades

dijous, 23 juliol, 2026 - 12:30

L’aigua de la platja del Prat manté una qualitat excel·lent per al bany

Les darreres analítiques de l’Agència Catalana de l’Aigua confirmen l’excel...

divendres, 17 juliol, 2026 - 18:15

La presidenta d'una de les grans famílies al Parlament Europeu: “Hi ha base a la llei europea” per aturar projectes com l’ampliació de l’aeroport del Prat

La lideressa del grup dels verds a l’eurocambra, Terry Reintke, visita els...

divendres, 17 juliol, 2026 - 11:45

El Prat aprofita l'estiu per renovar l’asfalt de diversos carrers, millorant la seguretat i el confort de la mobilitat

Les obres es duran a terme entre el 20 i el 28 de juliol i comportaran...