Esteu aquí

La platja acomiada la millor temporada de bany des de 2002

La qualitat de l'aigua ha estat excel·lent, no hi ha hagut grans tempestes i el nombre de banyistes, sobre tot forans, ha augmentat.

dimecres, 24 setembre, 2008 - 10:30

La platja del Prat acomiada un estiu marcat per l’increment de les persones usuàries, sobretot de fora de la ciutat, i per una qualitat de l’aigua òptima per al bany, tal com han demostrat les analítiques setmanals de l'Agència Catalana de l'Aigua.

La platja, malgrat que a la zona de l'antic càmping Cala Gogó encara s'hi fan les obres de la captació d'aigua per a la dessalinitzadora metropolitana, , tanca una temporada de bany amb un balanç molt positiu: aigua excel·lent, bona climatologia, absència de tempestes erosionadores i gran presència de banyistes.

Segons l'Ajuntament, aquesta ha estat la millor temporada de la platja des que, l'any 2002, es va posar en marxa la Depuradora del Baix Llobregat.

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 23 octubre, 2026 - 12:30

El carrer del Riu Llobregat ja compta amb nous ressalts de seguretat a la carretera

El model està dissenyat per fer disminuir la velocitat dels vehicles, evitar...

dijous, 15 octubre, 2026 - 18:15

L’Ajuntament renova plaça d'Espanya per recuperar el seu paisatge verd

Les actuacions es duen a terme després dels danys causats pel temporal de...
Prat Espais

dilluns, 5 octubre, 2026 - 14:45

Ajuts al lloguer: s’obre la convocatòria 2026 de subvencions per al pagament del lloguer d’habitatges de la borsa de mediació

També són vigents els ajuts a persones propietàries que incorporin habitatges...