Esteu aquí

La platja acomiada la millor temporada de bany des de 2002

La qualitat de l'aigua ha estat excel·lent, no hi ha hagut grans tempestes i el nombre de banyistes, sobre tot forans, ha augmentat.

dimecres, 24 setembre, 2008 - 10:30

La platja del Prat acomiada un estiu marcat per l’increment de les persones usuàries, sobretot de fora de la ciutat, i per una qualitat de l’aigua òptima per al bany, tal com han demostrat les analítiques setmanals de l'Agència Catalana de l'Aigua.

La platja, malgrat que a la zona de l'antic càmping Cala Gogó encara s'hi fan les obres de la captació d'aigua per a la dessalinitzadora metropolitana, , tanca una temporada de bany amb un balanç molt positiu: aigua excel·lent, bona climatologia, absència de tempestes erosionadores i gran presència de banyistes.

Segons l'Ajuntament, aquesta ha estat la millor temporada de la platja des que, l'any 2002, es va posar en marxa la Depuradora del Baix Llobregat.

Compartir

Noticies relacionades

dimarts, 6 maig, 2025 - 12:00

L’Ajuntament col·loca la primera pedra del primer edifici municipal d’habitatges 100% públics i de lloguer assequible de la ciutat

Aquesta promoció d’habitatge de lloguer assequible se suma a les altres dues...

dimarts, 22 abril, 2025 - 14:45

De l'1 al 4 de maig, tall de circulació i servei de busos alternatiu a la línia de tren entre el Prat i Vilanova

El tall permetrà fer diverses intervencions de millora a la xarxa ferroviària...

dimecres, 16 abril, 2025 - 10:45

El Prat elimina les restriccions per sequera, i manté la feina per estalviar cada cop més aigua

Les fonts i els sistemes de reg automàtic de la ciutat es posen a punt per...