Esteu aquí

La pl. de la Vila, tallada al trànsit tot el dissabte dia 8

Amb motiu de les obres de reparació de tapes del clavegueram.

divendres, 30 novembre, 2007 - 15:24

El dissabte 8 de desembre es farà un tall total del trànsit al carrer del Doctor Soler i Torrens ambmotiu de les tasques de reparació de tapes de clavegueram al pas d'aquest carrer per la plaça de la Vila.

El tall durarà de les nou del matí a les sis de la tarda.

Desviament d'autobusos
El tall obligarà a desviar les línies d'autobús que passen per aquest punt: PR1, PR2, PR3 , L10 i L78.

Les línies L10 i L78 entraran i sortiran a la ciutat per la rotonda de l'avinguda del Remolar amb el carrer de la Vall d'Aran (zona de Ca l'Alaio).

Les línies PR accediran a l'avinguda de Josep Anselm Clavé pel carrer de Manuel Bertrand, i faran el canvi de sentit, sense accedir a la plaça de la Vila, pel carrer de Joan Maragall. A la zona de l'estació de Renfe accediran a l'avinguda del Remolar, on s'aturaran a la parada del PR4 al carrer de la Vall d'Aran, fent tot seguit un canvi de sentit als jardins del Veterinari Rof i Codina per accedir novament a l'avinguda del Remolar.

Tot seguit podeu consultar uns plànols explicatius.

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 27 juny, 2025 - 13:30

Les entitats del Prat s’impliquen amb els objectius del Prat 2030

Més de 35 entitats socials, esportives, culturals, de veïnals i/o educatives...
Calor

dilluns, 23 juny, 2025 - 09:30

Consells per afrontar les altes temperatures

Davant la forta calor que estem vivint aquests dies, us oferim aquests...

divendres, 20 juny, 2025 - 13:00

L'aigua de la platja del Prat manté una qualitat excel·lent

Les anàlisis realitzades el passat 16 de juny confirmen el bon estat de l...