Esteu aquí

La nova contracta de neteja i residus tindrà en compte l'opinió ciutadana

Avui es presenta públicament el procés participatiu

Procés participatiu neteja

dimarts, 15 novembre, 2016 - 08:45

L'any que ve finalitza l'actual contracta municipal de recollida de residus i neteja viària al Prat. De cara a la adjudicació de la nova contracta per als propers 6 o 8 anys, l'Ajuntament obrirà un procés de participació ciutadana per demanar les opinions dels pratencs i pratenques.

La neteja viària i la recollida de residus urbans -de domicilis i comerços- són dos dels serveis municipals amb més repercussió ciutadana i que necessiten una major aportació pressupostària, més de de 8 milions d'euros a l'any.

L'extinció de la contracta actual i la adjudicació de la nova és una gran oportunitat per revisar els serveis que es presten i intentar millorar-los i ampliar-los. Per això, les opinions i propostes de la ciutadania es tindran en compte a l'hora de defi nir el nou servei en el plec de prescripcions tècniques de la nova contracta.

Web i punts informatius

Amb aquest procés de participació, que es presenta avui a les 18 h al Cèntric, la gent del Prat podrà expressar les seves preocupacions, necessitats, idees i propostes a través de dues vies: un aplicatiu a Internet al qual s'accedirà des d'aquest mateix web, i en diversos punts informatius distribuïts per la ciutat, un dels quals estarà a la Fira Avícola.  Es podrà participar responent fitxes de preguntes, penjant imatges o descrivint propostes.

Informe final

Durant gener i febrer de 2017 s'elaborarà un informe de resultats i propostes amb el conjunt de les dades recollides i s'incorporarà al plec de condicions que regirà la nova contracta.

Compartir

Noticies relacionades

dimarts, 14 juliol, 2026 - 14:15

L’Ajuntament del Prat posa la primera pedra d’una nova promoció d’habitatges de lloguer assequible

L’edifici, que acollirà 8 habitatges al carrer de Vicente Ferrer, es farà amb...

dilluns, 6 juliol, 2026 - 13:45

Tres mil infants i joves s’inscriuen als casals i colònies d’estiu

Aquest 2026, s’han atorgat ajuts per al voltant de 1.050 infants per valor de...

dimecres, 1 juliol, 2026 - 13:30

Comencen el monitoratge i jocs d'aigua a la piscina del Fondo d'en Peixo, oberta a tothom i durant tot l'estiu

Aquesta piscina romandrà oberta juliol i agost amb activitats dinamitzades i...