Esteu aquí

La nit del 23 d'agost, tall a l'avda. de la Verge de Montserrat i al carrer Coronel Sanfeliu

Amb motiu de tasques de pintura al vial

divendres, 20 agost, 2010 - 16:03

La nit del dilluns dia 23 al dimarts dia 24 d’agost, a partir de les 00.00 hores, es tallarà el trànsit a l'Avinguda Verge de Montserrat, al tram comprés entre la carretera de la Marina i el carrer Manuel Beltrand.

La mateixa nit, a partir de les 03.00 hores, també s’efectuaran tasques de pintura del carrer Coronel Sanfeliu  ambdós sentits de la via i el servei de transport públic efectuarà els següents recorreguts:

- El servei d'autobusos nocturn sentit Castelldefels efectuarà itinerari alternatiu per Carretera de la Marina- Av. Onze de Setembre – Carretera de la Bunyola – Carrer Lleida.
- En sentit Barcelona el itinerari serà: Carrer Lleida – Carrer Coronel Sanfeliu – Av. Onze de Setembre – Carretera de la Marina – Av. Verge de Montserrat – Manuel Beltrand.

L’actuació a l'Av. Verge de Montserrat estava prevista pel dia 13 d’agost però es va haver d'anul·lar per les condicions meteorològiques. 

A continuació podeu consultar uns plànols explicatius.

Compartir

Noticies relacionades

dijous, 29 gener, 2026 - 18:15

El Prat inaugurarà dissabte el projecte d’habitatge cooperatiu més gran de Catalunya

Les persones que hi accedeixen no han de fer cap mena d’inversió inicial,...

dijous, 22 gener, 2026 - 11:15

Suspesa la ZBE al Prat i a la resta de l’àrea metropolitana mentre Rodalies no funcioni

La mesura es pren seguint indicacions de la conselleria de Territori i busca...