Esteu aquí

La línia N19 amplia una hora el seu horari

S’afegeixen dues expedicions des de l’estació de Rodalies del Prat, una a les 5 h i l’altre a les 5:30 h. Fins ara, l’últim autobús sortia de la nostra ciutat en direcció Castelldefels a les 4:30 h.

nitbus

divendres, 18 febrer, 2022 - 12:45

A partir de la nit de dissabte, la línia N19 tindrà dues noves expedicions amb sortida des de la nostra ciutat, des de l’estació de Rodalies, i direcció Castelldefels. Per tant, l’últim autobús sortirà a les 5:30 h. Aquesta línia nocturna comença a la ciutat, amb un itinerari pel nucli urbà, passa per l’aeroport (tant la Terminal 1 com la 2),  continua per Viladecans i Gavà i finalitza el seu recorregut al Campus PMT de Castelldefels.

 

Compartir

Noticies relacionades

dimarts, 4 agost, 2026 - 13:30

Què fer si es troba un pollet fora del niu durant la temporada de cria?

L’Ajuntament del Prat proporciona un protocol d’acció i les clíniques...

dijous, 23 juliol, 2026 - 12:30

L’aigua de la platja del Prat manté una qualitat excel·lent per al bany

Les darreres analítiques de l’Agència Catalana de l’Aigua confirmen l’excel...

divendres, 17 juliol, 2026 - 18:15

La presidenta d'una de les grans famílies al Parlament Europeu: “Hi ha base a la llei europea” per aturar projectes com l’ampliació de l’aeroport del Prat

La lideressa del grup dels verds a l’eurocambra, Terry Reintke, visita els...