Esteu aquí

La línia L9 del metro fa 2 anys amb cada cop més passatgers

L'estació més utilitzada al Prat és la del Cèntric, amb gairebé 5.000 passatgers diaris

Metro al Prat

dilluns, 12 febrer, 2018 - 13:30

Avui fa dos anys que es va posar en marxa la línia L9 Sud del metro, la primera que arriba a la nostra ciutat. En aquests dos anys, el servei ha mantingut una tendència a l'alça en quant a nombre de passatgers. 

Actualment hi ha més de 8 milions d'usuaris anuals al conjunt de la línia L9. Pel que fa al Prat, l'estació més concorreguda és la del Cèntric (pl. de Catalunya), amb gairebé 5.000 passatgers diaris. 

Un dels punts encara pendents d'aquesta línia és la posada en marxa de l'estació al polígon Pratenc, encara sense data prevista.

La línia L9 ha d'enllaçar en un futur amb el ramal nord, rodejant barcelona i arribant fins Can Zam (Santa Coloma).


 

Compartir

Noticies relacionades

dilluns, 13 abril, 2026 - 12:30

S’inicien millores de reparació a la B-250 (Ronda Llevant) en horari nocturn

Els treballs s’executaran de nit, del 13 al 17 d’abril, i sempre es mantindrà...

dimecres, 8 abril, 2026 - 12:30

S’inicien les obres de millora del clavegueram del carrer Riu Túria i la reurbanització del carrer Esplugues de Llobregat

Les actuacions, que s’allargaran entre cinc i nou mesos, comportaran...

dilluns, 30 març, 2026 - 13:30

El PR3 allarga el seu recorregut fins la platja els caps de setmana i festius

Fins al 29 de setembre, el PR3 perllonga el seu trajecte fins al litoral els...